Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hydra
#3261664
Hoi!
Voor onderweg ben ik opzoek naar een goede rugtas waar ik o.a. mijn laptop (klein gevalletje van 11.6 inch), maar ook een hele hoop andere zooi in kan vervoeren. Ik loop regelmatig hele afstanden met die tas op mijn rug en merk dat een eastpack daar niet echt voor gemaakt is. De tas trekt het prima, maar mijn bovenrug/schouders iets minder. ;)
Ik zoek nu dus een tas die wat meer stevigheid/comfort biedt, maar er wel netjes (dus niet modelletje: ik ga de wilde natuur in) uitziet en tegelijkertijd ook tegen een stootje kan.Echt een laptoptas hoeft het niet te zijn, maar het is wel prettig als mijn laptop een eigen vakje kan krijgen. Ook mag de tas best iets meer kosten dan de gemiddelde eastpack, maar ik wil er niet mijn maandsalaris aan besteden. ;)
Iemand suggesties?
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3261762
Hier stonden foto's van een IKea laptoptas, heb ze weggehaald.
Waarom? Er wordt door TS niet eens op gereageerd, dat maakt me niet uit hoor maar had ik wel netjes gevonden.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op za 12 nov 2016, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3261777
Lazy Garfield schreef:Je mag nooit meer raden, wilde hem als een louis vuitton verkopen! :D
Ja jammer dan :biggrin2: ik ken het ikea assortiment zowat uit mijn hoofd ;D
Door src_esther
#3261829
Hydra schreef:Hoi!
Voor onderweg ben ik opzoek naar een goede rugtas waar ik o.a. mijn laptop (klein gevalletje van 11.6 inch), maar ook een hele hoop andere zooi in kan vervoeren. Ik loop regelmatig hele afstanden met die tas op mijn rug en merk dat een eastpack daar niet echt voor gemaakt is. De tas trekt het prima, maar mijn bovenrug/schouders iets minder. ;)
Ik zoek nu dus een tas die wat meer stevigheid/comfort biedt, maar er wel netjes (dus niet modelletje: ik ga de wilde natuur in) uitziet en tegelijkertijd ook tegen een stootje kan.Echt een laptoptas hoeft het niet te zijn, maar het is wel prettig als mijn laptop een eigen vakje kan krijgen. Ook mag de tas best iets meer kosten dan de gemiddelde eastpack, maar ik wil er niet mijn maandsalaris aan besteden. ;)
Iemand suggesties?
Tumi maakt mooie tassen, vind ik. Maar de prijs komt meestal op een kwart en soms akelig dichtbij een heel modaal maandsalaris, helaas...
Door Siberienne
#3261874
Ik en meneer hadden een Crumpler, dot model
https://webbestellen.nl/artikelen/view/ ... belly-4042

Oerdegelijk. Veel gebruikt toen we nog met fiets en trein naar 't werk gingen. Draagt ook fijn. Ze liggen nu op zolder te verstoffen. Een grote en een kleinere. Het zijn en waren geen goedkope tassen, ik
Bedacht vorige week
Dat ik ze eigenlijk
Op marktplaats zou moeten zetten. mocht je belangstelling voor 1 vd 2 hebben, laat 't weten. Ik zou er graag nog wel wat voor hebben maar geen hoofdprijs. De grote is rood, de kleinere okergeelbruin.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door