Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Robian
#3259600
Ik ben hier een hele lange tijd niet geweest. Gelukkig zijn niet alle namen nieuw hier en herken ik er toch nog een flink aantal van. :biggrin2:

In de tussentijd is er veel gebeurt in mijn prive leven.
Ook op hondengebied is het helaas niet rustig gebleven. Het "toppunt" was in juni toen een grote hond Jack zijn neus verbrijzelde.
Alles is nu echter weer in rustig vaarwater vandaar dat ik weer wat meer tijd heb om jullie hier lasting te vallen :P
Door Robian
#3259607
judith1967 schreef:Welkom terug :)
He jakkes een verbrijzelde neus,hoe gaat hem nu met Jack?
Tannetje heeft deze maand Jack zijn neus "bevoelt" en alles zit weer vast.
Het was nog de vraag of het goed kwam omdat er bot gedeeltes waren die compleet los zaten.
Een groot stuk bot hebben ze in Utrecht vast gezet in de hoop dat het weer vast groeide en de kleine fragmenten hebben ze maar laten zitten.

Zijn bekkie is nu lichtelijk getordeerd en een hoektand heeft het niet overleeft (is grijs) maar voor de rest gaat het goed met Jack.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3259618
Welkom thuis!


Een verbrijzelde neus :o
Dat is vast niet zomaar per ongeluk oepsie doettie anders noooooit met een spelletje geweest.
Door Anne in Zweden
#3259622
Jaaa, bekende naam! Was jij niet van de Shelties? Of zit ik er nou helemaal een kilometer naast? :-[ ;D

Welkom terug! Een verbrijzelde neus, tjimmig. Nog een geluk dat ze er iets van maken konden! Fotootje binnenkort? :D
Door Robian
#3259626
koekje schreef:Welkom thuis!


Een verbrijzelde neus :o
Dat is vast niet zomaar per ongeluk oepsie doettie anders noooooit met een spelletje geweest.
Nee het was een gevalletje van "tja, hij houdt niet zo van kleine hondjes"

Een dog-achtige was aan het rennen op het veld bij mijn huis.
Jack stond op een grote afstand te kijken, draait zich om om naar mijn vriend te lopen, kijkt om omdat hij iets aan hoorde komen en de andere hond zat vast op zijn kop.
Ik hoorde hem op de zesde verdieping met de ramen dicht nog gillen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Robian
#3259627
Anne in Duitsland schreef:Jaaa, bekende naam! Was jij niet van de Shelties? Of zit ik er nou helemaal een kilometer naast? :-[ ;D

Welkom terug! Een verbrijzelde neus, tjimmig. Nog een geluk dat ze er iets van maken konden! Fotootje binnenkort? :D
Je hebt het helemaal goed. Ik heb shelties.
Ik zal binnenkort eens even kijken of ik een foto kleiner kan maken en hier plaatsen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door