Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door janninneee
#3259437
Vandaag de Hd uitslag van Liz binnen gekregen!

HD A
Norbergwaarde 37,5
Onvoldoende aansluiting.

Nu is het nog wachten tot de kennelnaam is goed gekeurd. En dan hoop ik volgend jaar ons eerste nestje te verwelkomen!


Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janninneee op do 04 jan 2018, 19:12, 3 keer totaal gewijzigd.
#3259628
Anne in Duitsland schreef:Spannend! Leuk!


Totalelekenvraag: wat houdt 'onvoldoende aansluiting' in? Iets wat blijkbaar geen probleem is bij het fokken?
Zover ik begreep sluiten de koppen dan niet helemaal perfect aan met de kommen. Maar voldoende aansluiting is meer uitzondering..

Nee is geen probleem. Het gaat om het lettertje achter de HD haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door Borke
#3259630
janninneee schreef:Zover ik begreep sluiten de koppen dan niet helemaal perfect aan met de kommen. Maar voldoende aansluiting is meer uitzondering..

Nee is geen probleem. Het gaat om het lettertje achter de HD haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Bij de Stabij's is dat ook zo en dan is dat lettertje een mooie beoordeling :cool:
#3259660
janninneee schreef:Zover ik begreep sluiten de koppen dan niet helemaal perfect aan met de kommen. Maar voldoende aansluiting is meer uitzondering..

Nee is geen probleem. Het gaat om het lettertje achter de HD haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ja, ik zag de A en dacht: o, dan kan die aansluiting geen halszaak zijn. :biggrin2:
Door Lizzy
#3259704
Nogmaals gefeliciteerd hee!

Onvoldoende aansluiting is inderdaad precies dat wat het zegt. En weinig honden hebben wel voldoende aansluiting. Biscuit had voldoende aansluiting. En van Fritzi riep de DA enthousiast "ohww, mooie heupen en dat voor een ruim 3 jarige! Ik denk dat je zelfs tegen voldoende aansluiting aan zit te kijken". En inderdaad, krek op elkaar, kom en kop, net als bij Bisq. De beoordeling kwam terug met onvoldoende aansluiting. Tss.

En ik ga het je nog sterker vertellen: met wat ik de afgelopen 10 jaar heb gezien aan foto's en behoordeling van de Raad? Vind ik dat hele HD beoordelingssysteem een aanfluiting. Ik vind het sowieso een slecht systeem hier. Geef mij het Engelse systeem maar.

Maar, dat Liz kek goede heupen heeft kan zelfs Stevie Wonder zien hoor :biggrin2:
#3259705
Lizzy schreef:Nogmaals gefeliciteerd hee!

Onvoldoende aansluiting is inderdaad precies dat wat het zegt. En weinig honden hebben wel voldoende aansluiting. Biscuit had voldoende aansluiting. En van Fritzi riep de DA enthousiast "ohww, mooie heupen en dat voor een ruim 3 jarige! Ik denk dat je zelfs tegen voldoende aansluiting aan zit te kijken". En inderdaad, krek op elkaar, kom en kop, net als bij Bisq. De beoordeling kwam terug met onvoldoende aansluiting. Tss.

En ik ga het je nog sterker vertellen: met wat ik de afgelopen 10 jaar heb gezien aan foto's en behoordeling van de Raad? Vind ik dat hele HD beoordelingssysteem een aanfluiting. Ik vind het sowieso een slecht systeem hier. Geef mij het Engelse systeem maar.

Maar, dat Liz kek goede heupen heeft kan zelfs Stevie Wonder zien hoor :biggrin2:
Ze dachtn zeker bij de raad die vrouw heeft er al een met voldoende aansluiting laten we nu maar onvoldoende doen hahahaha!

Maar we zijn super blij. Liz keek me een beetje gek aan toen ik een vreugde dansje deed maandag hahahhaa.

Lieten ze ons ook nog zo lang wachten pff haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door