Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Willem en Boaz
#3259266
Hallo allemaal,

Ik ben Laura en woon met vriendlief, 2 kinderen, 2 honden en een kat in Nijmegen.

Beide honden zijn als herplaatsters bij ons komen wonen. Willem (labrador), is bij ons gekomen toen hij 5 maanden was, hij is nu net 2 jaar geworden!
Boaz (Berner sennen) woont nu sinds afgelopen juni ook bij ons en hij wordt in november 2 jaar.
Koos (kater) woont alweer 8 jaar bij ons en is als kitten gekomen.

De honden eten KVV van verschillende merken en doen het hier prima op!
Ik lees hier al een tijdje mee en dacht, laat ik nu eens een profiel aanmaken en me eens voorstellen!

Ik hoop hier nog een hoop te leren over het barfen, waar ik (over een tijdje) graag mee wil beginnen!

Ik las ook dat er flink wat lijntjes lopen, als ik weer ruimte heb in de diepvries zou ik graag eens mee willen bestellen! :)

Ik denk dat dit het wel zo'n beetje was, mochten jullie meer willen weten, vraag het me gerust!


Nu wilde ik een foto toevoegen van de hondjes, maar ik kom er niet helemaal uit geloof ik... Tips zijn welkom! ;)
Door Willem en Boaz
#3259418
Anne in Duitsland schreef:Welkom op barfplaats! Ik hoop dat iemand anders je kan uitleggen hoe het met het plaatsen van foto's zit; als ik je dat uitleg, kan het effe duren. ;D

Dankjewel!
Ik heb (nog) geen specifieke vragen, mochten die er komen dan zal ik ze zeker stellen! :)
Door Willem en Boaz
#3259419
Oeps, ik quote de verkeerde.. Haha wilde lizzy quoten.

Nogmaals bedankt dus Lizzy! :)


Anne, ook bedankt! Wat betreft de foto's, ik heb al wat gevonden, maar het is nog niet gelukt zoals je ziet. ;)
Door Willem en Boaz
#3259420
Hydra schreef:Welkom! :hi:
Ik kom ook uit Nijmegen, dus wellicht dat we nog eens iets voor elkaar kunnen betekenen qua lijntjes. :)
Veel leesplezier hier!


Hee, leuk! Nog iemand uit Nijmegen!
Dat zou inderdaad erg fijn zijn, ik ben vooral (nu nog) op zoek naar dingen om zelf te drogen!
Droog jij ook zelf?
Door eelke
#3259432
Korte versie is dat je je foto's upload via een site als mijnalbum en photobucket. Dan kun je rechtermuis klik; adres van afbeelding kopiëren. Dan hier plakken tussen deze tekentjes;
De knop daarvoor vind je boven het typvlak.
Door eelke
#3259450
Lizetta schreef:Maar via tinypic is tegenwoordig een stuk makkelijker!
Oh ja! Dat is als de foto's op je computer staan toch?

Bij mij staan ze meestal op mijn telefoon dus dan gebruik ik de photobuck app of plaats ik ze via tapatalk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door