Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3259064
Ja het begon allemaal mooi he. Mooi zonnetje, mooie wandeling met 2 senioren (ook Maci is best wel vrolijk en zichzelf). Daarna mooie wandeling met Fozzy. Tot de laatste 2 minuten...
Daarna spoedje DA, narcose en 6 hechtingen verder en een hoop centen lichter!
De madam gaf haar hond wat veel lijn, die loopt op Fozzy af, wel willen doorlopen en HAP! Goed in zijn oor bloede heftig maar dan dus gelukkig geen vitale delen, dus dat stuk komt wel goed.
In alle commotie toch vergeten gegevens te vragen en het gebeurde niet om de hoek dus, tja, geen idee meer verder. Moet dat maar los laten.
Maar goed ik heb me te pleuris getraind met Fozzy dat ie niet meer zo reageerde op andere honden vanwege een incident in het verleden, en het ging nu juist hartstikke super met hem. Dus even alle vloekwoorden bij elkaar :censored2: :censored2: :censored2: :censored2:
Tjonge heb het ff gehad na deze week ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3259070
Vooralsnog ligt hij zijn narcose uit te slapen hier.
Zijn oor deed wel pijn ja. Vantevoren. Nu kom ik er echt ff niet aan. Maar hij heeft daar pijnstillerinjectie voor gehad. Dus dat zal vandaag nog wel meevallen. Hoop ik
Verder dus AB mee.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3259097
Onze pechvogel:
Afbeelding

Volgens mij nog steeds last van de narcose, beetje wankel nog als ie opstaat. Maar goed niet gek. Voor de rest gaat het wel ok. De rest laat hem ook met rust.
Ben ik blij dat ie al eens eerder de comfycone om gehad heeft bij een hotspot, hij vindt het gewoon "normaal"
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3259194
Klote zeg!!! Vooral omdat je zo hard gewerkt hebt dat hij niet reageert op andere honden.
Waardeloos ook dat mensen niet goed op hun hond letten.

Och, die laatste foto...
Wel heel fijn dat hij die comfy-cone geen probleem vindt!!!

Veel beterschap!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door