Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3332844
Ik denk niet dat het iets gaat worden met mij en de slow cooker. Had ik nog optimistisch gedacht dat alle ingrediënten bij elkaar kunnen, dat is niet zo. En als ik dan de rijst nog apart moet koken - ik gebruik uiteraard geen snelkookrijst - kan ik het net zo goed houden zoals het nu is.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3332891
Tanna schreef:Ik denk niet dat het iets gaat worden met mij en de slow cooker. Had ik nog optimistisch gedacht dat alle ingrediënten bij elkaar kunnen, dat is niet zo. En als ik dan de rijst nog apart moet koken - ik gebruik uiteraard geen snelkookrijst - kan ik het net zo goed houden zoals het nu is.
Ik zag een leuke van Meneer Wateetons langskomen, over de instant pot. Waarmee je ook kunt slowcooken.
Is dat misschien een goed alternatief?
http://wateetons.com/2018/01/31/wateeto ... op-een-na/
Door Tanna
#3332899
-Annemarie- schreef:Ik zag een leuke van Meneer Wateetons langskomen, over de instant pot. Waarmee je ook kunt slowcooken.
Is dat misschien een goed alternatief?
http://wateetons.com/2018/01/31/wateeto ... op-een-na/
Daar heb ik een tijdje terug over gedacht toen mijn snelkookpan het na 37 jaar :biggrin2: :biggrin2: begaf, was het weer een beetje vergeten. Ik ga me er weer eens in verdiepen!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333039
Tanna schreef:Is dat ding toch overal uitverkocht........onbekend of hij ooit nog geleverd wordt............ :'( :'(
Ohhhh, dat is balen zeg! :(

Is er niet iets wat erop lijkt?
Door Aprilsnow
#3333072
Tanna schreef:Is dat ding toch overal uitverkocht........onbekend of hij ooit nog geleverd wordt............ :'( :'(
Ik heb er hier nog 1 in de doos staan. Nog een beetje hoge druk angst of zo ::) :-[
Gebruikersavatar
Door Laika
#3333087
Aprilsnow schreef:Ik heb er hier nog 1 in de doos staan. Nog een beetje hoge druk angst of zo ::) :-[
Ik kwam bij mijn orientatie naar een instant pot tegen dat er iets mis was met de hoge druk functie van het apparaat (er was een terugroepaktie).
Heb het niet verder uitgezocht maar misschien is je hoge druk angst wel terecht?
Door Tanna
#3333107
Aprilsnow schreef:Ik heb er hier nog 1 in de doos staan. Nog een beetje hoge druk angst of zo ::) :-[
Wat zonde!
Door Tanna
#3333146
Laika schreef:Ik kwam bij mijn orientatie naar een instant pot tegen dat er iets mis was met de hoge druk functie van het apparaat (er was een terugroepaktie).
Heb het niet verder uitgezocht maar misschien is je hoge druk angst wel terecht?
Dat had te maken met een schok die je kon krijgen, was in 2015.

https://instantpot.com/instant-pot-smart-recall/
Door boskat
#3333206
Tanna schreef:En welk merk vind je het best?
Sorry zie nu de vraag pas
Ik merk geen verschil tussen de crockpotten die ik heb eigenlijk
Door Tanna
#3333211
Was ik pottedikkie net te laat, er stond vanmiddag een instant pot op Marktplaats, nog helemaal nieuw in de verpakking :'( .
Door Dreetje
#3333323
Ik heb ook een instant pot (eigenlijk 2, vorig jaar nog een zo goed als nieuwe op MP gescoord)
Echt zo blij mee, heerlijke erwtensoep binnen 1 uur, stoofvlees in 35 minuten en nog zoveel meer.
Door Tanna
#3333332
Dreetje schreef:Ik heb ook een instant pot (eigenlijk 2, vorig jaar nog een zo goed als nieuwe op MP gescoord)
Echt zo blij mee, heerlijke erwtensoep binnen 1 uur, stoofvlees in 35 minuten en nog zoveel meer.
Ja, wrijf het nog even in......... ;) ;D ;D :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door