Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3258749
Hier houden we ook van harde handdoeken maar de nieuwe zijn idd zacht! Wij hangen ze zoveel mogelijk aan de lijn dan zijn ze iets minder zacht dan uit de droger :)

Scrubben doe ik met iets van Rituals :P
Door Lil
#3258775
Leuk om te lezen. Ik heb graag dunne en lekker zachte handdoeken. Mijn vel schuur ik al eraf als ik er naar kijk, dus ruwe handdoeken kan ik niet tegen. Nooit gemerkt dat ze weinig absorberen. Ze nemen behoorlijk vocht op en mijn handdoeken was ik als enige met wasverzachter. En ze gaan altijd in de droger. Hema vind ik prima, mits het niet de dikke zijn.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3258896
Lizzy schreef:Ben ik de enige die niet van zachte handdoeken houd....?
Nee! Hier nog eentje. Handdoeken uit de droger zijn veel minder fijn dan buitengedroogde harde handdoeken. Ik houd van harde handdoeken. :)
Door Lizzy
#3258900
-Saskia- schreef:Nee! Hier nog eentje. Handdoeken uit de droger zijn veel minder fijn dan buitengedroogde harde handdoeken. Ik houd van harde handdoeken. :)
Kijk, met jou kan ik tenminste praten ;D
Door judith1967
#3258947
Soheee al 3 blz :biggrin2:
Leuk,leuk,leuk,leuk oja leuk!!! :D :D :D :D :D :D
Thnx iedereen voor al de reacties ook de off topics reacties :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D

Ik hou dus ook niet van die zachte handddoeken,zal komen doordat ik nooit wasverzachter heb gebruikt en heb ook geen droger,dus ben ik ook niet gewend.
En hou ook niet van die zware handdoeken.

Zal eens gaan kijken bij de Hema.
Door judith1967
#3258949
El_Kato schreef:Wij heb en toevallig een paar weken terug nieuwe handdoeken bij Hema gekocht. Ultra soft volgens mij echt super dik en zacht. Niet goedkoop maar toen en nu nog dacht ik 3+1 gratis.

Ben er erg blij mee :)

Hoewel nadeel is dat ik nu een keer extra moet wassen omdat deze zoveel dikker zijn als onze oude die we al 12 jaar hadden (ook van Hema).
De ultrasoft doet niet mee aan de 3 + 1 gratis actie.
De handdoeken zware kwalitet wel,die heb jij dan ?
Zijn dit niet van de hele zware,ik hou niet zo van die zware handdoeken.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3258963
judith1967 schreef:De ultrasoft doet niet mee aan de 3 + 1 gratis actie.
De handdoeken zware kwalitet wel,die heb jij dan ?
Zijn dit niet van de hele zware,ik hou niet zo van die zware handdoeken.
Wij hebben de zware kwaliteit handdoeken van Hema. Zijn prima handdoeken.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3258967
Wij hebben Hema handdoeken hotelkwaliteit ( :???: ) extra zwaar.
Worden gewassen met wasverzachter, drogen binnen aan de lijn. Lekker rossen met een harde handdoek. :biggrin2:

Ik vind het echt helemaal niks, die fluffy handdoeken. Zo hebben we voor op vakantie microfiber handdoeken. Droogt als een malle, maar lekker rossen dat kun je wel vergeten. :-X Gelukkig gaan we niet zo vaak op vakantie. ;D
Door El_Kato
#3259014
Heb even gechecked maar wij hebben de handdoek hotelkwaliteit extra zwaar van 630 gr/m2. Die waren toen wel 3+1. De Hotelkwaliteit zware kwaliteit is iets dunner als ik het zo zie 500 gr/m2. Je kan altijd even in de winkel kijken wat je fijn vind.

Wilde in eerste instantie een handdoek met structuur, dat leek me leuk ::) , maar die waren niet in de aanbieding dus toen voor de hotelkwaliteit extra zwaar gegaan. Vorige week was ik in de winkel en heb toen de handdoeken met stippen gevoelt maar dan vond ik die we nu hebben fijner. Vond ze wat dun maar anderen vinden dat juist weer lekkerder. Ik heb ook het idee dat deze heel lang meegaan omdat ze nu zo dik zijn en dus veel kunnen slijten is misschien onzin maar hoop ze echt een jaar of 15 met plezier te kunnen gebruiken :)
Gebruikersavatar
Door KimikŌji
#3259018
Wij hebben een tijd geleden bij JYSK nieuwe handdoeken gekocht. Die zijn erg fijn! Lekker dik en zacht. En de handdoeken die je nu bij Etos kunt sparen...Kreeg er 2 gratis bij een aantal actieproducten toevallig. Ook errug fijn. En mooie kleuren bij zowel JYSK als Etos :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door