Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
#3258064
Nu we een hele nieuwe badkamer hebben wil ik ook nieuwe handdoeken/badlaken/washandjes.
Maar ik heb nu een ratjetoe aan handdoeken en de merkjes zijn onleesbaar.De ene droogt lekker,maar sommige vindt ik echt niet veel bijzonders
En wil ze dan ook bijpassend hebben bij de badkamer.
Dus zwart of grijs en dan de kleur rood.

Nu heb ik nog handdoeken van de Action(ik denk dat ze van daar zijn,er staat geen merk op,maar heb daar weleens handdoeken gekocht),daar ben ik niet tevreden over.Te dun en klein.
Walra heb ik,die vind ik dan wel fijn,maar die hebben geen rood/zwart.
Nu zat ik vanmiddag even te i-netten en toen kwam, ik bij Bol en de Ikea uit.Bol heeft het merk Seahorse

Wie heeft daar weleens handdoeken bij gekocht en ben je daar tevreden over?
Drogen ze goed af?

Ik heb van mijn moeder geleerd dat je nieuwe handdoeken eerst 24 in koud water moet leggen.
Ik was zonder wasverzachter,want dat schijnt ook de absorptievermogen van een handdoek te verminderen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3258068
Wij hebben Seahorse en ik vind ze erg fijn. We gebruiken ze nu bijna drie jaar en ze zijn nog heel netjes, mooi dik en drogen goed af.

Ik was ze op 60 graden, zonder wasverzachter, en ze gaan altijd in de droger.
De kleur blijft ook erg mooi.
Door judith1967
#3258072
Hope schreef:Wij hebben Seahorse en ik vind ze erg fijn. We gebruiken ze nu bijna drie jaar en ze zijn nog heel netjes, mooi dik en drogen goed af.

Ik was ze op 60 graden, zonder wasverzachter, en ze gaan altijd in de droger.
De kleur blijft ook erg mooi.
Bol heeft het merk Seahorse.
En ook in de kleur rood.

Dankje voor je antwoord,Hope.
Door El_Kato
#3258082
Wij heb en toevallig een paar weken terug nieuwe handdoeken bij Hema gekocht. Ultra soft volgens mij echt super dik en zacht. Niet goedkoop maar toen en nu nog dacht ik 3+1 gratis.

Ben er erg blij mee :)

Hoewel nadeel is dat ik nu een keer extra moet wassen omdat deze zoveel dikker zijn als onze oude die we al 12 jaar hadden (ook van Hema).
Door Tibbies
#3258090
Ik ben ook fan van de handdoeken van de Hema. Ik koop altijd de zwaarste kwaliteit.
En ze zijn nu inderdaad nog in de aanbieding, dus sla je slag ;)
Door hamada
#3258096
Hier bevallen de handdoeken van de Hema prima.
We hebben ook handdoeken van de Ikea, rood, maar die blijven maar afgeven
Door sella
#3258103
Wij hebben al jaren seahorse en die worden veel gewassen en gebruikt. Ik gerbuik ze nu zo een twintig jaar en een paar beginnen nu honden handoeken te worden.
Omdat de randen helemaal versleten zijn. Ze blijven mooi, duurt heel lang voor ze wat verwassen eruit gaan zien.
Door eelke
#3258121
Oooohwww ik vind dikke handdoeken helemaal niet fijn!

We hebben hier dikke blauwe en dunne witte. Die laatste gebruiken we voor onszelf, en die eerste voor de honden... we hebben ze gekregen :-[
Gebruikersavatar
Door koekje
#3258125
Ik kocht ruim 13 jaar geleden handdoeken bij zo'n voordeelkraam op de Dappermarkt. Ze doen het nog steeds!
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3258128
Ik heb handdoeken van IKEA. Het zijn geen dikke, maar dat vind ik ook niet fijn. Ze blijven trouwens heel mooi en deze geven niet af.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3258132
wij hebben nog een mix van van alles, het meeste is nu 11 jaar oud en sommigen zijn aan vervanging toe... goed topic dus ;)
een aantal van een of ander onbekend merk, wel duurder... die zijn na 10 jaar nog echt goed. andere beginnen nu 'op' te raken.
Een aantal van de hema, gekregen, maar dat vind ik echt ondingen :-[ kleur vervaagt heel snel, rafelen sneller en drogen hard op (nou houd ik wel van hard, maar dit is zeg maar plankhard)
die van ikea zijn veel steviger dan die van hema en houden hun kleur ook beter. ze hebben bij mij nooit afgegeven...
Door Siberienne
#3258151
Ik heb handdoeken van Yumeko (eco-katoen) maar die zijn er alleen in wit en dat wordt toch snel grauw bij mij.
Sinds kort ook een paar grijze van bamboe; zijn minder dik blijven wel zachter. En mooier van kleur dus. Gekocht bij bamboo daddy.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3258340
Ik heb een paar jaar terug nieuwe badlakens gekocht bij de hema en bevalt mij goed qua kwaliteit. Zag inderdaad staan actie 3+1 gratis en heb je in heel wat verschillende kleurtjes waaronder iig grijs.
Hier wordt zonder wasverzachter gewassen omdat wasverzachter slecht schijnt te zijn voor de droger, ze gaan hier dus altijd in de droger ;-)
Door Diego
#3258507
eelke schreef:Oooohwww ik vind dikke handdoeken helemaal niet fijn!

We hebben hier dikke blauwe en dunne witte. Die laatste gebruiken we voor onszelf, en die eerste voor de honden... we hebben ze gekregen :-[
Ik ook niet! We hebben hier 2 stapeltjes. 1 met dikke handdoeken voor meneer en 1 stapeltje met heerlijke dunne doekkies voor mij. Dat droogt zo fijn af. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door