Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
#3259162
Dankjullie weer voor de antwoorden.

Ik ga van de week even langs bij de Hema,kan ik ze even voelen en zien :)

Die ik nu heb van Walra die zijn 450 g/m2,dus iets meer zal ik wel lekkerder vinden.
Door cj
#3259192
Ik heb met mijn verhuizing dikke, dure, zware handdoeken gekregen.
Staan heel mooi in de kast....
Hou van dun en hard, dus buitengedroogd.
Saskia
Door judith1967
#3259608
Vanmorgen even langs geweest bij de Hema.
En ze waren nog in de reclame. :D
Wat een mooie kwaliteit zeg.
Ik vond deze fijn aanvoelen,de hotelkwaliteit vond ik toch iets te dik.
Heb 4 washandjes en 4 badlakens gekocht

Heb ze gelijk in de wasmachine gedaan.

Bedankt voor de tip !!! :thumbup:
Door Robian
#3259609
Ik heb handdoeken van de Ikea en die bevallen me erg goed. Ze blijven qua kleur ook mooi na jaren lang gebruik.
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3302096
Omdat we echt toe zijn aan nieuwe handdoeken, de oude voor de honden die ik vandeweek uit de kast haalde voor de aanstaande bevalling van Cella zijn inmiddels beter dan onze eigen handdoeken :-X
Dit topic even doorgelezen en toevallig zijn ze nu weer in de aanbieding bij de Hema. Dus een nieuwe set besteld, volgende week ophalen. Wel 3 aparte bestellingen moeten doen omdat de korting alleen op de goedkoopste geldt.
Door irmaa
#3302114
Ouwe handdoeken drogen het best, en dan lekker dun ( niet e ook niet goed). Maar goed soms moet je nieuwe, want die hele ouwe van 30 jaar terug zien er natuurlijk niet meer uit bij de moderne badkamers ;-) Inderdaad seahorse is een heel goed merk, maar de Hema is ook heerlijk, koop altijd mijn handdoeken daar. (ALS ik ze koop ;-)
Door judith1967
#3335584
Zo even mijn ouwe topic omhoog halen,hoor. Ik heb een tijdje geleden donkergrijze badlakens en handdoeken gehaald bij de Hema. Ik leg nieuwe badlakens/handdoeken altijd eerst in een emmer koud water. Daarna wassen. Nou die donkergrijze daar ben ik echt super tevreden over. Ik dacht wil er toch wel wat handdoeken bij,maar dan wel een ander kleurtje. En toevallig had Marko een cadeaubon van de Hema gekregen,dus kwam dat even goed uit. ;D :D ;D

Nou ik heb de groene handdoeken gekocht toen ze ook 3 + 1 waren. Ook in koud water gelegd,daarna in de wasmachine gedaan. Vind ze hellemaal niet goed afdrogen. Ligt zeker aan de kleur. Zondechoor heb er 8 gekocht. Dus ga volgende week maar even langs de Ikea. Kijken of die handdoeken wel goed zijn.
Laatst gewijzigd door judith1967 op di 20 mar 2018, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#3335596
Waarschijnlijk moeten ze gewoon vaker gewassen worden voor ze goed absorberen. Te veel pap erin die er eerst uit moet. Zo heet mogelijk wassen.
Door judith1967
#3335597
El_Kato schreef:Zou het melden bij Hema, misschien kunnen ze iets voor je doen of hebben ze een tip!

Ik heb ze alweer een tijdje ,volgens mij heb ik ze in jan. gekocht en geen bon omdat ik ze met een kadokaart heb gekocht.
Door judith1967
#3335598
pike schreef:Waarschijnlijk moeten ze gewoon vaker gewassen worden voor ze goed absorberen. Te veel pap erin die er eerst uit moet. Zo heet mogelijk wassen.
Ik was op 60 gr. Nog heter wassen dan?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3335602
judith1967 schreef:
Ik was op 60 gr. Nog heter wassen dan?
Dat zou ik niet doen. Vaker wassen wil wel helpen. Zou er zeker ook een flinke scheut azijn bij gooien (in wasverzachter bakje).

Zijn t verder wel dezelfde handdoeken?
Ik heb ook die van HEMA in verschillende kleuren en merk geen verschil. Elders weleens HEMA handdoeken maar dan een andere soort (hotel of extra soft of zo) en die vond ik minder prettig.
Door El_Kato
#3335639
Hema doet niet zo moeilijk vaak het is ten slotte overduidelijk dat ze daar vandaan komen :P Vragen kan altijd toch :biggrin2:
Door judith1967
#3335644
pluk schreef:Dat zou ik niet doen. Vaker wassen wil wel helpen. Zou er zeker ook een flinke scheut azijn bij gooien (in wasverzachter bakje).

Zijn t verder wel dezelfde handdoeken?
Ik heb ook die van HEMA in verschillende kleuren en merk geen verschil. Elders weleens HEMA handdoeken maar dan een andere soort (hotel of extra soft of zo) en die vond ik minder prettig.
He dankjewel
Gaat er de volgende keer een scheut azijn bij :)
Ja het zijn idd dezelfde handdoeken als die donkergrijze,daar heb ik goed opgelet omdat ik die andere niet fijn vind. Motief en te dik
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door