Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Robku
#3257602
Beste allemaal,

Ik ben Rob kom uit Ammerzoden en in het bezit van 2 Bordercollies. Ik ben opzoek naar een plek in de omgeving Den Bosch, waar ik de jongste een keer wat schapen kan laten zien. Dit om te zien of hij dit leuk vindt en of hij er eventueel interesse in heeft. Natuurlijk onder begeleiding. Daarna als het hem bevalt en de schapen niet te lijf gaat, lijkt het me leuk hier wat les in te krijgen.

Groet,
Rob
Gebruikersavatar
Door doranto
#3257615
In Empel woont Piet Westerlaken. Die zal je als het goed is vast wel op weg kunnen helpen. Als je wilt dan kan ik je zijn tel.nr. wel even pb-en
Gebruikersavatar
Door doranto
#3257617
Cathy schreef:In Klundert , bij Workingborders , en in Middelbeers op de Jachtlaan
Je bedoelt Margaret? Lief mens, ken ik nog van vroeger. Maar ik weet niet of ze nog iets met schapen doet.
Gebruikersavatar
Door Robku
#3257619
Doranto schreef:Je bedoelt Margaret? Lief mens, ken ik nog van vroeger. Maar ik weet niet of ze nog iets met schapen doet.
Daar heb ik al mailcontact mee gehad. Ik denk dat ik daar ook een keer me ga afspreken. Helaas kan dat dan alleen overdag, en dat hielt me even tegen. Vandaar dat ik nog eens aan het rondkijken ben wat er allemaal mogelijk is.
Gebruikersavatar
Door Robku
#3257620
Doranto schreef:In Empel woont Piet Westerlaken. Die zal je als het goed is vast wel op weg kunnen helpen. Als je wilt dan kan ik je zijn tel.nr. wel even pb-en
En Piet doet dit dan als beroep? Als hobby?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3257621
Robku schreef:Daar heb ik al mailcontact mee gehad. Ik denk dat ik daar ook een keer me ga afspreken. Helaas kan dat dan alleen overdag, en dat hielt me even tegen. Vandaar dat ik nog eens aan het rondkijken ben wat er allemaal mogelijk is.
Als zij nog niet gestopt is met de schapen kan ik je haar van harte aanbevelen! Zeker met een jonge hond!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3257622
Robku schreef:En Piet doet dit dan als beroep? Als hobby?
Piet heeft jaren als herder gewerkt (is een oud collega van mij) en heeft ook banden met de bordecollievereniging. Ik heb hem echter al heel lang niet meer gesproken dus weet niet wat hij op dit moment nog doet.
Door Cathy
#3257651
Piet doet niks meer met schapen .
Doranto schreef:Piet heeft jaren als herder gewerkt (is een oud collega van mij) en heeft ook banden met de bordecollievereniging. Ik heb hem echter al heel lang niet meer gesproken dus weet niet wat hij op dit moment nog doet.
Door Cathy
#3257653
De mensen die ik heb op geschreven zijn goed ! Wel uitkijken als je naar iemand gaat , je jonge hond kan voor het leven verknalt worden bij mensen met weinig ervaring in het les geven van jonge honden .
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3257707
Tja, ik zou nu niet zo snel (meer) mensen naar Margaret sturen, is een aardig mens om mee te babbelen, daar niet van...
Gebruikersavatar
Door Robku
#3257817
Dank allemaal voor de info. leuk om te zien dat iemand door het ene persoon wordt aanbevolen, terwijl een ander er weer zijn bedenkingen over heeft. Ik wil hier verder niet in het openbaar over mensen gaan praten. Dat vind ik niet netjes. Nogmaals dan voor de info.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door