Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3256352
Er zal ongetwijfeld wel eens een topic over geweest zijn, maar wie weet er leuke campings hier in nederland waar je met meerdere honden mag komen en die redelijk betaalbaar zijn?
Aangezien wij niet echt van die mensen zijn die dingen gaan bekijken zoeken we een camping waar een leuk terras cq retaurant bij zit. Een minicamping is niets voor ons.
Door tt-tjes
#3256369
Tibbies schreef:Het Liederholt in Beekbergen is een hele leuke hond vriendelijke camping.
Leuk terras en een prima restaurant.
Daar hebben we 10 jaar gestaan maar sinds de zoon het vorig jaar overgenomen heeft is er een beperking tot 2 honden.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3256373
tt-tjes schreef:Dit zijn huisjes. Ik zoek een camping.
Waar je zelf met de caravan wilt gaan staan of wil je wat huren op een camping? Aan dat laatste kan ik je helpen.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3256402
tt-tjes schreef:Daar ben ik gaan kijken maar dat vind ik echt helemaal niets. Het enigecaan faciliteit is het hondenstrand. Verder vind im het een rommelige camping.
Dat is jammer, ik vind het wel een mooie camping. Ben wel alleen maar op het hondengedeelte geweest.
Gebruikersavatar
Door pike
#3256432
Mooie camping, rustige camping, goede wandelmogelijkheden met de honden, verschillende prijsklassen. Officieel max. 2 honden maar een telefoontje en onze 3 was geen probleem. We hadden er een veldje voor onszelf maar er zijn ook velden met meerdere plaatsen die zijn goedkoper. Er is een terrasje en je kan er wat eten maar veel verder dan een patatje en gehaktbal en dat soort dingen kom je er niet:
http://camping-degraafschap.nl/welkom/

Wel een leuk restaurantje met terras hebben ze hier:
http://www.campingdewaterjuffer.nl
Ligt rustig, is rustig. Je kan een aardig eindje weglopen met de honden. Ik heb er niet zelf gestaan maar loop er regelmatig langs en ga er ook wel eens wat eten. Hier mogen officieel ook niet meer dan 2 honden mee maar gezien het geen drukte is denk ik dat ze van meer ook hier geen probleem maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door