Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3260726
Op de balie van mijn dierenarts staat een vermelding dat ze besloten hebben geen Bravecto meer te verkopen.
Er is bij een paar honden een vervelende reactie opgetreden na toediening van het middel.
Door Martine-Tom
#3260729
Ik kreeg mail van de hulphondenschool dat 1 van de hulphonden ook een reactie had gegeven (heftige) en dat daardoor het advies was om geen bravecto meer te geven nadat ze overleg met div dierenartsen hadden gehad.

Overigens moet ik zeggen dat ik zelf meerdere malen bravecto heb gegeven en geen enkele reactie heb waargenomen.
Inmiddels over op een ander middel (niet door deze publiciteit, maar omdat ik me beter voel bij iets wat korter werkt)
#3260740
Martine-Tom schreef:Ik kreeg mail van de hulphondenschool dat 1 van de hulphonden ook een reactie had gegeven (heftige) en dat daardoor het advies was om geen bravecto meer te geven nadat ze overleg met div dierenartsen hadden gehad.

Overigens moet ik zeggen dat ik zelf meerdere malen bravecto heb gegeven en geen enkele reactie heb waargenomen.
Inmiddels over op een ander middel (niet door deze publiciteit, maar omdat ik me beter voel bij iets wat korter werkt)


Welk middel was dat ook weer Martine?
#3260979
Hetty_ schreef:Op de balie van mijn dierenarts staat een vermelding dat ze besloten hebben geen Bravecto meer te verkopen.
Er is bij een paar honden een vervelende reactie opgetreden na toediening van het middel.
Oh wat goed van jouw dierenarts! Dat zouden meer dierenartsen moeten doen. Maar de meesten sluiten hun ogen helaas nog steeds voor de berichten.
#3265810
Lazy Garfield schreef:Welk middel was dat ook weer Martine?
Ik ben ook op zoek naar een vervanger. Teken bij Tammo verwijderen levert zoveel stress op dat is niet gezellig meer :(

Welk middel gebruik jij Martine?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door