Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3254795
Danny schreef:Oh wat een heerlijk vooruitzicht! Wat een droppie zeg.
Kan me heel goed voorstellen dat het stil is in huis.
Ik hoop zo dat ik er begin volgend jaar ook weer een pup bij krijg!

Ik hoop met je mee! Spannend!
#3259378
Floris is inmiddels een week bij ons en niet meer weg te denken! Wat een heerlijke pup! Alle hulde voor de fokker die ervoor gezorgd heeft dat hij vrijwel nergens bang voor is, hem op vers vlees heeft afgespeend en getiterd i.p.v. meteen gevaccineerd. Het is, naast best aanpoten, ontzettend genieten met hem. Samen met Mees gaat ook erg goed. Zelfs veel beter dan verwacht! Mees vindt het zelfs goed als Floris bij hem komt liggen. Vandaag even wat maatregelen in en om huis genomen: vanochtend kwam ik Floris halverwege de open trap tegen :o . Zowel Doodles als Mees hebben nooit 1 poging ondernomen om de trap op te gaan, Floris dus wel ::) . Ook in de tuin een en ander gebarricadeerd: We hebben een zwembad dat in een plateau ligt dat 2 traptredes hoger ligt dan de rest van tuin. Floris sjeesde trapjes op, roets over het zwembaddek en zoef de trapjes weer af.... Niet echt oke voor zo'n jonge pup!.

Hij slaapt de nacht rustig en droog in de bench door. We zijn gek op dit mannetje!

Afbeelding
Op weg van Drenthe naar huis in Eindhoven

Afbeelding
Samen met Mees :D

Afbeelding
Lekker stout ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door