Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hanny
#3285686
Soms lijkt het net of ik toch een beetje gestoord ben, ik vind die mop meer dan uitstekend voor de pupkennel, maar voor de rest van het huis tien keer niets. Ik kan nergens bij en/of onder. Zal wel aan mij liggen, of aan de vloer. En dan dweilen, als er nog haren liggen, wat een zooi.
ik zuig altijd eerst, maar hier lees ik andere berichten.
Binnenkort de mop zorgvuldig schoonmaken en dan weer naar zolder tot het volgende nest.

Hanny
#3285688
mizzsylver schreef:Na al die regen van de laatste tijd en bijbehorende moddermonsters in huis heb ik net ook de magicmop besteld. ;D
Heel verstandig :biggrin2:

Alleen past de bijbehorende emmer niet in de gootsteen om te vullen :???:

Bella is loops en dus dweil ik veel, en met de magicmop wordt dan ook meteen het haar opgepakt :)
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3285722
Ik heb ook gekeken naar de magic mop maar het stond mij heel erg tegen dat je steeds nieuwe doekjes moet kopen. Leifheit had ook een flutsysteem (iets met klittenband?) en ik moest echt een andere dweil dus ik ben voor de goedkoopste met spuitfunctie van de Action gegaan. En ik moet zeggen, het systeem is ideaal en mijn oude doeken passen er gewoon op. :) Nu hopen dat ik net die ene heb die niet binnen een paar maand kapot gaat. :P
#3285724
Ik wil hem vooral voor de serre gebruiken omdat ik ze daar eerst laat opdrogen. Voor binnen heb ik een stoomreiniger van black&decker, ideaal! :)

Mmmm dat van die emmer is wel lastig ja, ik heb een ronde gootsteen. :-\

Doekjes? Er zit een spons op die volgens de recensies hier wel een paar jaar mee zou moeten gaan, dus geen nieuwe doekjes nodig ;)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3285726
Ik heb sinds vandaag weer een stoomreiniger en echt heerlijk! Sluier van verbouwingsstof, poepjes van Coco, gewoon schoon! Heb de Kärcher sc4 premium en in vergelijking met mijn oude Kärcher is deze minder zwaar, maakt heel veel minder geluid en alles van mijn oude past er nog op :D , ik ben blij!
#3285738
Ligaa schreef:Ik heb ook gekeken naar de magic mop maar het stond mij heel erg tegen dat je steeds nieuwe doekjes moet kopen. Leifheit had ook een flutsysteem (iets met klittenband?) en ik moest echt een andere dweil dus ik ben voor de goedkoopste met spuitfunctie van de Action gegaan. En ik moet zeggen, het systeem is ideaal en mijn oude doeken passen er gewoon op. :) Nu hopen dat ik net die ene heb die niet binnen een paar maand kapot gaat. :P
De echte, originele magic mop heeft geen doekjes. :) Er zit een blauwe spons op.
#3285866
Ik heb hem ook sinds twee weken: de magic mop!!
Ideaal!! Wat een fijn ding is dat,makkelijk ff onder de kraan en hup door de keuken na het koken.
Die emmer lukt best als je een hoge kraan hebt, en hij dweilt keurig schoon ( de mop hè,niet de emmer)
Enig klein minpuntje...hij past niet onder lage kastjes. Maar ja die trek ik wel opzij als het nodig is :)
Door Martine-Tom
#3285880
Ligaa schreef:Getverderrie, nee niks voor mij, ik heb graag een schone doek op mijn dweil. ::)
Ik dus ook, ik heb hem ooit gehad maar vond het zo'n smerig idee....
Doe mij maar ouderwetse dweilen of dweilstokken, elke keer een nieuwe lap erop, lekker schoon.

(geniaal onderschrift trouwens! :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3285881
Martine-Tom schreef:Ik dus ook, ik heb hem ooit gehad maar vond het zo'n smerig idee....
Doe mij maar ouderwetse dweilen of dweilstokken, elke keer een nieuwe lap erop, lekker schoon.

(geniaal onderschrift trouwens! :biggrin2: )

Haha dan ben ik dus niet de enige. ;D Ik hoor zo'n spons ook al 'piepen' als ik hem schoon wil maken, brrr. ::)

Dankje. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door