Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3277510
Ik dweil meestal met alleen water, soms met een scheutje vloeibaar gemaakte aleppo zeep of als ik zin heb in een geurtje douchegel of zeep van lush.

Ik wist niet dat sonnet behalve hun ossegalzeep producten had met dierlijke ingrediënten. Ik heb er afwasmiddel van en soms ook wasmiddel, maar even nog eens nakijken dan :(
#3277513
frodo quin schreef:Ik dweil meestal met alleen water, soms met een scheutje vloeibaar gemaakte aleppo zeep of als ik zin heb in een geurtje douchegel of zeep van lush.

Ik wist niet dat sonnet behalve hun ossegalzeep producten had met dierlijke ingrediënten. Ik heb er afwasmiddel van en soms ook wasmiddel, maar even nog eens nakijken dan :(
Sonett wasmiddel bevat in ieder geval geen dierlijke ingredienten, dat gebruik ik ook.
Ik kijk voor de zekerheid altijd even of het vegan logo op de verpakking staat.
#3277519
Bij het afwasmiddel ook, maar ik laat het bijvullen in een verpakkingsvrije winkel en weet niet of er meerdere varianten zijn en deze dan ook vegan zijn of er mss iets verandert is. Ik controleer zaken altijd in het begin, maar soms verandert iets aan de ingrediënten en ik denk er niet aan om telkens weer te controleren of ze nog steeds vegan zijn.
#3277527
frodo quin schreef:Bij het afwasmiddel ook, maar ik laat het bijvullen in een verpakkingsvrije winkel en weet niet of er meerdere varianten zijn en deze dan ook vegan zijn of er mss iets verandert is. Ik controleer zaken altijd in het begin, maar soms verandert iets aan de ingrediënten en ik denk er niet aan om telkens weer te controleren of ze nog steeds vegan zijn.
Ik kijk zojuist op de website van Sonett, en ze schrijven dat al hun producten vegan zijn, op de galzeep, vloerzeep en het wolwasmiddel na.
#3277604
*Gabriëlle* schreef:Kwam deze ook tegen http://www.marketonweb.nl/magic-mop.html maar hoe je kan weten of het de echte zijn?

Ik heb ze uiteindelijk toch bij die site besteld, die in Brielle reageerde totaal niet op het mailtje dat ik had gestuurd. Maar ik had al een echte, dus kon mooi vergelijken, en deze doet er zeker niet voor onder, de extra brede vond ik wel iets minder geschikt voor laminaat, omdat die net iets natter blijft, maar die was toch voor de trimsalon en daar ligt zeil op de vloer.
Vriendin van mij had nog zo'n gewone vloerwisser, en na mijn verhaal ook een magic mop besteld via bol.com, is exact dezelfde als van marketonweb, en die is ook helemaal blij met haar magic mop, en ze vond dat haar vloer veel schoner werd.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3278461
Eef+doggies schreef:Ow dat wist ik niet :-[ nog nooit eerder laminaat gehad. Ik gebruikte eco allesreiniger van sonett, dat leek me wel geschikt :???:
En op de tegels in het oude huis gebruikte ik ook regelmatig sonett hygienische reiniger, bevat voornamelijk alcohol, dus vast ook niet geschikt voor laminaat..
Maar hoe kan ik een laminaatvloer dan ontsmetten? Een stoomreiniger op laminaat lijkt me ook geen optie?

Ik maakte regelmatig mijn laminaat schoon met de stoomreiniger! Ging perfect en droogde snel! Helaas is mijn stoomreiniger overleden :-[
#3278478
Radja schreef:Ik maakte regelmatig mijn laminaat schoon met de stoomreiniger! Ging perfect en droogde snel! Helaas is mijn stoomreiniger overleden :-[
Dat klinkt goed :)
Ik neig inmiddels naar een stoomreiniger, die vileda steam, ook lekker hygienisch...
Maar ml lijkt dat geen goed ivm heet vocht op hout...
Welke stoomreiniger had jij?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3278543
Eef+doggies schreef:Dat klinkt goed :)
Ik neig inmiddels naar een stoomreiniger, die vileda steam, ook lekker hygienisch...
Maar ml lijkt dat geen goed ivm heet vocht op hout...
Welke stoomreiniger had jij?

De Kärcher SC 4, oudere uitvoering! Deed er alles mee,oven,magnatron reinigen, badkamer ontkalken.gebruikte het ook om onkruid tussen terrastegels weg te halen,enz!

Ik vond juist dat mijn laminaat sneller droog was!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door