Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3287604
mizzsylver schreef:Hij is binnen! De emmer past prima in mijn gootsteen, en hij mopt fantastisch.
Heb ook een nieuwe puppy ren met pootjes en daar past hij net onder. Ideaal.

Super! :)
En wat fijn dat ie gewoon in je ronde gootsteen past! :D
#3288137
We hebben een Karcher stoomreiniger, dik tevreden mee maar de laatste paar keer klapt elke keer de aardlek eruit. De eerste keer toen ik bijna klaar was en de laatste keer toen ik de stekker in het stopcontact deed om te starten. Geen idee waar dat aan kan liggen :-\

Twijfel nu heel erg moeten we een nieuwe kopen, kan het gerepareerd worden? Kan er op het internet niets over terugvinden… er zal iets niet goed zitten in het apparaat maar wat dan he :-\
Gebruikersavatar
Door koekje
#3288153
Dan maakt tie kortsluiting. Geen idee of dat te repareren valt, een stoomreiniger is qua electra volgens mij niets meer dan een verwarmingsdinges eventueel met thermostaatje. Ik zou een berichtje doen naar Karcher, want dat hoort echt niet.
Ik heb zoiets ooit gehad met een oude grill met stekker uit de kast van mn moeder. Maar dat was een jaren '70 apparaat, dus die kon zonder pardon weg.
#3288181
El_Kato schreef:We hebben een Karcher stoomreiniger, dik tevreden mee maar de laatste paar keer klapt elke keer de aardlek eruit. De eerste keer toen ik bijna klaar was en de laatste keer toen ik de stekker in het stopcontact deed om te starten. Geen idee waar dat aan kan liggen :-\

Twijfel nu heel erg moeten we een nieuwe kopen, kan het gerepareerd worden? Kan er op het internet niets over terugvinden… er zal iets niet goed zitten in het apparaat maar wat dan he :-\
Zit er misschien roest op de stekker? Heb je al een ander stopcontact geprobeerd? Hier deed de vriezer dat, maar bleek achteraf aan het stopcontact te liggen ipv aan de vriezer.
Net weer ff gedweild met de magic mop. Ik vind het toch wel fijne dingen hoor. Stoomreiniger vind ik fijner, maar daar moet ik nieuwe doeken voor bestellen. Daar zitten met mijn ruwe vloer de gaten alweer in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3288189
hannabelgje schreef: Net weer ff gedweild met de magic mop. Ik vind het toch wel fijne dingen hoor. Stoomreiniger vind ik fijner, maar daar moet ik nieuwe doeken voor bestellen. Daar zitten met mijn ruwe vloer de gaten alweer in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Ik vind hem ook erg praktisch, geen vieze doeken die je met je handen uit moet wringen. Bij mij zaten ze ook altijd in de was als ik ze nodig had :biggrin2:
#3288562
Ga van het weekend even kijken naar de stekker, misschien dat die wat vochtig was hij staat nl altijd in de schuur, een ander stopcontact proberen en ev Karcher een mail sturen kijken wat zij er ev nog mee doen. Anders denk ik toch dat we een nieuwe gaan bestellen vind het toch wel een fijn idee om met enige regelmaat de boel echt goed schoon te maken.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3288656
El_Kato schreef:We hebben een Karcher stoomreiniger, dik tevreden mee maar de laatste paar keer klapt elke keer de aardlek eruit. De eerste keer toen ik bijna klaar was en de laatste keer toen ik de stekker in het stopcontact deed om te starten. Geen idee waar dat aan kan liggen :-\

Twijfel nu heel erg moeten we een nieuwe kopen, kan het gerepareerd worden? Kan er op het internet niets over terugvinden… er zal iets niet goed zitten in het apparaat maar wat dan he :-\
Heb je wel een raam of buitendeur openstaan tijdens het gebruik? En het ontkalk je de stoomreiniger regelmatig?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3288773
Dat de stoppen eruit slaan,zou kunnen liggen aan dat er teveel stoom in de ruimte is! In de gebruiksaanwijzing staat ook dat je moet reinigen met ramen/(tuin)deur open. Kan het ook zijn dat jij de stoomreiniger te lang gebruikt bijv. meer dan 1uur achtereen? Bij mij gaat de nieuwe piepen en dan moet ik gewoon even wachten,kwartiertje ofzo en dan kan ik weer volop aan de slag! Dat deed mijn oude dus niet :-\

Ik hoop voor jou dat deze nog te repareren valt, mijn oude was al een tijdje overleden,ging ook gepaard met aardlekschakelaar uit, waar het aan heeft gelegen geen idee! Had het van MP gekocht,was een oudje! Maar ben super blij met mijn nieuwe!
#3288777
Hmmm heb er geen gebruiksaanwijzing bij heb hem gekregen van iemand die er niets meer mee deed. Geen idee hoe lang ik stoom maar zeker geen uur, niet eens een half uur ::) We wonen niet zo groot en de meeste tijd word aan het tapijt besteed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door