Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3251449
Vind het een zeer geslaagde tatoeage, al ben ik wel erg benieuwd wat je zelf van de gelijkenis vindt. En mag ik vragen wie hem geplaatst heeft?
Door andrevanes
#3251491
Iedereen bedankt voor de complimenten.
Ik vind 'm heel erg geslaagd en beter als mijn andere tattoo's.
Het was de pijn meer dan waard.
Door Anne in Zweden
#3251515
Wauw! Die was niet binnen een uurtje klaar! :biggrin2: Als tattoo erg mooi geworden, en ik hoop dat de gelijkenis met je geliefde hond ook goed gelukt is!
Door andrevanes
#3251668
*Remy* schreef:Vind het een zeer geslaagde tatoeage, al ben ik wel erg benieuwd wat je zelf van de gelijkenis vindt. En mag ik vragen wie hem geplaatst heeft?
Het is levendig Freia.
De tattoo is in mijn ogen perfect gelukt.
De artiest is Stefan Negoescu van Dutch Ink in Vlaardingen.
Dit is de foto die is gebruikt als voorbeeld.

Door andrevanes
#3251671
Anne in Duitsland schreef:Wauw! Die was niet binnen een uurtje klaar! :biggrin2: Als tattoo erg mooi geworden, en ik hoop dat de gelijkenis met je geliefde hond ook goed gelukt is!
Hij is er in totaal 3 uur mee bezig geweest, dus dat valt reuze mee.
Aangezien mijn vorige tatoeëerder er over een vergelijkbaar groot stuk veel langer over deed.
En de gelijkenis is treffend.
Door andrevanes
#3251674
hannabelgje schreef:Mooi! Ik wil er ook eentje maar ik durf niet. Binnenkort ga ik wel een henna tatoeage zetten. Kan ik vast wennen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik durfde ook eerst niet en het is ook beter om het niet te doen, want het werkt verslavend. :D
Dit is mijn 4de tattoo in 2 jaar tijd en het eind is nog niet in zicht. :D :-[
Door *loes*
#3251679
:smitten: :smitten: :smitten: :smitten: Ik vind hem prachtig, maar dat had ik je al gezegd, erg mooi gemaakt en zeer goed gelijkend .
Door Anne in Zweden
#3251778
andrevanes schreef:Hij is er in totaal 3 uur mee bezig geweest, dus dat valt reuze mee.
Aangezien mijn vorige tatoeëerder er over een vergelijkbaar groot stuk veel langer over deed.
En de gelijkenis is treffend.
3 uur, dat valt inderdaad mee! En hij is inderdaad goed gelukt, zeker als je nagaat dat het om een witte hond gaat. Wit is retemoeilijk om te tatoeëren, mijn eigen huid slokt die kleur helemaal op, zie je niets meer van, alleen maar huidskleur. >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door