Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3251349
Lizzy schreef:Toet is heel gelijkmatig. Heeeeeeeeeeeeeel gelijkmatig.
En jij bent grappig ;D . Heeeeeeeeeeeeeeel grappig ;D .

Al hoop ik wel voor je dat je gelijk hebt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3251351
Lizzy schreef:Toet is heel gelijkmatig. Heeeeeeeeeeeeeel gelijkmatig.

Natuurlijk Lizzy, ze gaat echt nog wel een maandje of twee wachten hoor. ::) :-*


Of niet natuurlijk, want met zijn twee is wel zo gezellig! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3251375
Lizzy schreef:Zat er echt maar 4 maanden tussen bij Kat Lique? Ik vond die 6 maanden van Fritzi al zo kort :biggrin2:
Ja, want toen wij besloten om Kat dan de eerstvolgende loopsheid te laten dekken, was de planning dat ze ergens in juli loops zou worden. Het werd dus half mei ergens en in januari was ze ook loops geweest. (dat lijf krijste gewoon om puppies :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3251376
Tuurlijk wacht ze nog even. Doet ze heus wel voor je. Maarre.. het zou natuurlijk zomaar kunnen dat die meiden denken we zullen papa en mama even flink op de kast jagen en allemaal tegelijk loops worden. Ook heel leuk voor Aiden, die jongen heeft de vakantie van zn leven. :biggrin2:
Door Lizzy
#3251405
Jantina schreef:Spannend!!!! Hihi dadelijk zit je echt nog hier oud & nieuw te vieren!
Hahahaha ;D

Ik ben je lieve aanbod niet vergeten hoor, wie weet zit ik met mijn Dalmaten bij jullie op stal op de 31ste :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door