Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Marieke*
#3251280
Beter! Lief dat je ernaar vraagt! Gisteravond maakte ik me wel zorgen.. Ze lag als een hoopje ellende onder de salontafel.. :'( toen ik haar eind van de avond ging uitlaten zag je aan haar dat haar lijf haar deed..

Vanmorgen alweer een stuk vrolijker en vrijer! Haar oor is nog dik, maar de rest van de bulten zijn weggetrokken! Pijn heeft ze ook niet en net heeft ze zoals ik haar ken als een idioot in de regen met haar balletje gespeeld!! :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3251285
oh bah, wat een akelig verhaal :'( Gelukkig dat ze bij je bleef en niet in blinde paniek door de pijn weggelopen is........

Beterschap voor Noortje en sterkte voor jou :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door pluk
#3328737
Suzanverbruggen schreef:Wespen bah! Zelf hebben wij er thuis ook erg veel last van >:( .
Zelf heb ik aan de onderstaande website veel gehad wat betreft de bestrijding van deze dieren...
https://debestrijdingsbrigade.nl/houtwesp

Succes!!

Gr, Suzan ;)
Hartelijk welkom Suzan!
Wat fijn dat je je speciaal hebt aangemeld om vervolgens dit 1,5jr oude topic op te graven en ons te wijzen op een bestrijdingsbedrijf.
Heb je toevallig ook honden of katten? Want dat is onze core business zeg maar :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3328769
pluk schreef:Hartelijk welkom Suzan!
Wat fijn dat je je speciaal hebt aangemeld om vervolgens dit 1,5jr oude topic op te graven en ons te wijzen op een bestrijdingsbedrijf.
Heb je toevallig ook honden of katten? Want dat is onze core business zeg maar :)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door