Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3251317
MillyMol schreef:Dat laatste heb ik net besloten. :biggrin2: Vanwege die bacteriën hè… kunnen ze dan wetenschappelijk onderzoek naar doen.
Zouden ze dat aandurven denk je?
Door Lizzy
#3251329
Zou Paul hier nou niet goed van worden denk je?



(deze is van juli en ik zeg "laat Esther Plantinga het maar niet zien" maar ik bedoel natuurlijk haar collega Overgaauw ;D ).
Door Martine-Tom
#3251333
Lizzy schreef:Zou Paul hier nou niet goed van worden denk je?



(deze is van juli en ik zeg "laat Esther Plantinga het maar niet zien" maar ik bedoel natuurlijk haar collega Overgaauw ;D ).
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo :o :o :o

Still alive?
OMG en dat was vast geen Dettolsoep?? :-X
Gebruikersavatar
Door Hope
#3251340
Lizzy schreef:Zou Paul hier nou niet goed van worden denk je?



(deze is van juli en ik zeg "laat Esther Plantinga het maar niet zien" maar ik bedoel natuurlijk haar collega Overgaauw ;D ).
Heb je wel een levensverzekering?
Door Lizzy
#3251343
Ik schrijf dit vanuit mijn graf. Mijn geest waard nog rond. Op mijn steen staat "Hier Rust Lizzy, haar liefde voor haar hond is haar noodlottig geworden".
Door Diego
#3251345
Lizzy schreef:Ik schrijf dit vanuit mijn graf. Mijn geest waard nog rond. Op mijn steen staat "Hier Rust Lizzy, haar liefde voor haar hond is haar noodlottig geworden".

;D ;D Ooh Lizzy! hahaha
Gezellige boel zal het hier trouwens worden met al die geesten hier van mensen die heen zijn gegaan door een lik e.d. van hun hond. En ik heb net mijn appeltje gedeeld met een van onze honden, om de beurt een hapje..foeiiiiii levensgevaarlijk!
Door jasmijn
#3251355
Ik ben helemaal verschrikkelijk bezich, mijn kind is nog niet geboren en ik breng haar nu al in levens gevaar :-X

Lig met haku gezellig op bed, echt levens gevaarlijk hoor ::)
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3251357
Sinds mijn honden in bed slapen, verschoon ik het vaker dan daarvoor...
maar ehm, onnatuurlijk? Weet die man überhaupt wat natuurlijk is?
Door Martine-Tom
#3251358
Lizetta schreef:Sinds mijn honden in bed slapen, verschoon ik het vaker dan daarvoor...
maar ehm, onnatuurlijk? Weet die man überhaupt wat natuurlijk is?
Brokjes, enten, ontwormen, dettol en vlooienspul....natuurlijk! :D
Door Diego
#3251359
Martine-Tom schreef:Brokjes, enten, ontwormen, dettol en vlooienspul....natuurlijk! :D

:doh: Jah! Inderdaad dat is heel natuurlijk! Hoe dom zijn wij bezig en levensgevaarlijk bovendien! :rotflmao:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3251361
jasmijn schreef:Ik ben helemaal verschrikkelijk bezich, mijn kind is nog niet geboren en ik breng haar nu al in levens gevaar :-X

Lig met haku gezellig op bed, echt levens gevaarlijk hoor ::)
:-X

Een kennis van mij had het echt te stellen met de kraamhulp. Als haar vriend naar de paarden was geweest dan moest hij omkleden, handen wassen en de kleren mochten niet in de wasmand maar moesten in de garage blijven. Je snapt dat de kraamhulp niet lang is geweest. Tuurlijk ben je voorzichtig met een newborn, maar je kleren niet eens in de wasmand mogen gooien? Hahaha.
Door Diego
#3251366
Hope schreef::-X

Een kennis van mij had het echt te stellen met de kraamhulp. Als haar vriend naar de paarden was geweest dan moest hij omkleden, handen wassen en de kleren mochten niet in de wasmand maar moesten in de garage blijven. Je snapt dat de kraamhulp niet lang is geweest. Tuurlijk ben je voorzichtig met een newborn, maar je kleren niet eens in de wasmand mogen gooien? Hahaha.

En de kraamhulp dacht waarschijnlijk ook nog dat de vriend nadat haar tijd bij het gezin erop zat hij het ook nog zo zou doen...kleren uit in de garage en bloot verder het huis in...hahaha
Kan me goed voorstellen dat ze niet lang geweest is..bah..vieze paarden ook altijd. ;D
Door hannabelgje
#3251395
Ik zou7 het wel reuze handig vinden als die meneer even tegen Zoë verteld dat ze het verschil tussen rauw, brokjes en blikjes niet kan proeven. Die weigert pertinent iets anders te eten dan rauw. (Op mijn eigen eten na dan)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Martine-Tom
#3251398
hannabelgje schreef:Ik zou7 het wel reuze handig vinden als die meneer even tegen Zoë verteld dat ze het verschil tussen rauw, brokjes en blikjes niet kan proeven. Die weigert pertinent iets anders te eten dan rauw. (Op mijn eigen eten na dan)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja duh!
Al dat knagen op botten heeft dr smaakpapillen aangetast, die is nu verminkt en zal nooit meer normaal besef van eten (brokjes) hebben :'(
Door hannabelgje
#3251399
Martine-Tom schreef: Ja duh!
Al dat knagen op botten heeft dr smaakpapillen aangetast, die is nu verminkt en zal nooit meer normaal besef van eten (brokjes) hebben :'(
Arme hond. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door