Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3251380
Angelique schreef:Nope, maar die dame ook niet. Ik blijf erbij, ik vind het beide griezels.

Om in de roddelhoek te duiken....Volgens mij is die Hillary qua lichamelijke gezondheid ook niet helemaal je van het.
Gho, zolang ze het nog vier tot acht jaar trekt is dat voor president te zijn geen probleem. Ik denk ook dat het wat opgeblazen wordt door het Trump kamp.
#3251381
Angelique schreef:Nope, maar die dame ook niet. Ik blijf erbij, ik vind het beide griezels.

Om in de roddelhoek te duiken....Volgens mij is die Hillary qua lichamelijke gezondheid ook niet helemaal je van het.
Nee, ik vind Hillary ook echt helemaal niks.... Daarom verbaast het me zo, dat je in een land als Amerika dan uit deze twee moet kiezen :-X . Best triest en het is kiezen uit twee kwaden. Jammer dat Bernie Sanders het niet heeft gered. Ik vond hem een veel betere kandidaat :-\
#3251384
Het verbaast mij vooral dat de bevolking hier zo massaal mee in stemt en dat er niet word besloten dat er nieuwe verkiezingen moeten komen, waar normale kandidaten kunnen worden gekozen ipv een corrupte, ziekelijke dame met een stinkend verleden en een clown met het verstandelijk spraakvermogen van een negenjarige.
Maar zoals altijd: it's all about the money. :-X
#3251685
Els&Flow schreef:Het verbaast mij vooral dat de bevolking hier zo massaal mee in stemt en dat er niet word besloten dat er nieuwe verkiezingen moeten komen, waar normale kandidaten kunnen worden gekozen ipv een corrupte, ziekelijke dame met een stinkend verleden en een clown met het verstandelijk spraakvermogen van een negenjarige.
Maar zoals altijd: it's all about the money. :-X

Wie zou dat moeten besluiten dan? Gezien het aantal enthousiaste toejuichers en stemmers vind een groot deel van de amerikanen het zelf prima kandidaten. Ik zie bij mijn overzeese fb-vriendjes trumpaanhangers, clintonaanhangers en mensen die alleen maar denken/zeggen....omg....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door