Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3254384
Nou ja... dan verdienen ze Trump ook wel... ::)

tsjongejonge... :-X

Ik houd mijn hart vast hoor. Is er geen enkel ander mens daar die het aandurft behalve die halve zool en die pensionada? Hillary gaat het nooit volhouden, ze trekt het nu al amper. Die is toe aan een enkeltje Benidorm.
#3260844
Mandarijn schreef:Het is zover Election Day in de VS.




Ben toch benieuwd wie de president wordt/is als ik morgenvroeg wakker word.
Ik ook. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Trump echt president zou worden. Het kan wel, maar ik vind het zo bizar dat dit niet gewoon één grote grap blijkt...
#3260854
Het ergste is hij heeft zich als President aangemeld omdat hij vond dat Obama geen president had mogen worden. Hij zei toen ook, als Obama President wordt stel ik mij verkiesbaar.
Ze voorspellen een wereld recessie als Trump wint :( Ik vind het een verschrikkelijke man, hij discrimineert alles bij elkaar. Alles wat niet blank is en vrouw is bij hem in de minderheid.
Hope schreef:Ik ook. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Trump echt president zou worden. Het kan wel, maar ik vind het zo bizar dat dit niet gewoon één grote grap blijkt...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door