Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3250599
Borke schreef:Wat heerlijk, reuen zijn zo ontzettend leuk :biggrin2:
Haha ja dat!


Hebbie ook een zijkant foto? Ik weet nog dat ik bij Erna was en zei - oohhh wat zijn ze allemaal klein! Maar 36 kilo is gewoon net zo groot als Joep eigenlijk, dus ik ben wel benieuwd naar een foto waarop je de hoogte ziet.
Door Lizzy
#3250685
eelke schreef:Haha ja dat!


Hebbie ook een zijkant foto? Ik weet nog dat ik bij Erna was en zei - oohhh wat zijn ze allemaal klein! Maar 36 kilo is gewoon net zo groot als Joep eigenlijk, dus ik ben wel benieuwd naar een foto waarop je de hoogte ziet.
Ik heb nog niet echt een foto maar wel filmpjes:



Aidendeviezeslootspringer:

Door sella
#3250689
Ah ja zo ken ik de dalmaat als vieze slotenspringer.
Kerel naar mijn hart.
Lekker genieten voor 6 dagen en dan weer aftellen tot de baasjes eindelijk weer op vakantie gaan ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3250690
Lizzy schreef:Ik heb nog niet echt een foto maar wel filmpjes:



Aidendeviezeslootspringer:



Oww, die vermaakt zich oppperbest :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3250691
eelke schreef:
Haha ja dat!


Hebbie ook een zijkant foto? Ik weet nog dat ik bij Erna was en zei - oohhh wat zijn ze allemaal klein! Maar 36 kilo is gewoon net zo groot als Joep eigenlijk, dus ik ben wel benieuwd naar een foto waarop je de hoogte ziet.
Oh wat grappig, vorige week in Landgoed 't Loo zag ik dus een dalmatiër en dacht dus jeetje die zijn ook best groot!
Door eelke
#3250693
Haha dat tweede filmpje! Volgens mij is het stiekem gewoon een golden retriever!

constance.blokzijl schreef:
Oh wat grappig, vorige week in Landgoed 't Loo zag ik dus een dalmatiër en dacht dus jeetje die zijn ook best groot!
Oh echt? Haha, misschien zo'n groot verschil tussen reuen en teven dan?
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3250694
eelke schreef:
Oh echt? Haha, misschien zo'n groot verschil tussen reuen en teven dan?
Dat zou best kunnen! Dit was wel een reu inderdaad (met aardig wat overgewicht ook trouwens)
Door Lizzy
#3250704
Biscuit is een minietje hoor, vergeleken bij Aiden. Linga weegt 31 kg, Biscuit, Fritzi en Frou wegen rond de 25 kg en Aiden weegt 36 kg.
Door Jantina
#3250739
Heerlijk he? Ik vind het ook zo bijzonder dat ze het huis nog kennen. Ploffen gewoon zo in een mand. Geniet ervan! Vast wennen voor als er straks weer een pup blijft hihi
Door Lizzy
#3250804
Jantina schreef:Heerlijk he? Ik vind het ook zo bijzonder dat ze het huis nog kennen. Ploffen gewoon zo in een mand. Geniet ervan! Vast wennen voor als er straks weer een pup blijft hihi

Ja, het is heerlijk. En hij liep hier ook gelijk de tuin rond te stappen. Maar de kamer durft hij nog niet in hoor. Tante Linga maakt hem goed duidelijk dat ze dat nog niet hebben wil. Hoewel het begin er is, vanmorgen riep ik hem en liep ie al een paar passen de kamer in. Hij heeft een heerlijke plek in de keuken (Leo heeft een heerlijke hoek voor hem gemaakt) en van de keuken kan hij de tuin in wanneer ie zin heeft.

Hij is echt een scheet van een hond. Leo zegt gisterenavond toen ie thuis kwam "hij mag wel blijven Liz" :biggrin2: . Net kwam ie even een AB pil innemen (gebeten door een kat) en stond ie buiten te knuffelen met Aiden, zeg ik "lekker he, zo'n groot jonk :biggrin2: ". Zegt hij "zullen we niet toch een reu houden uit het nestje?". Ik dacht van niet met die loopse wijven maar ik moet zeggen dat Aiden wel errrrug leuk is.....!
Door Lizzy
#3250805
Angelique schreef:Oww, die vermaakt zich oppperbest :biggrin2:


Ja, hij heeft het volgens mij wel naar z'n zin. Alleen is hij inmiddels ZO zwart dat hij aan het eind van de logeerpartij wel in bad moet :biggrin2:
Door Borke
#3250808
Lizzy schreef:Ja, hij heeft het volgens mij wel naar z'n zin. Alleen is hij inmiddels ZO zwart dat hij aan het eind van de logeerpartij wel in bad moet :biggrin2:
Ja, anders mag hij van zijn baasjes nooit meer komen logeren :cool:
Door jasmijn
#3250885
Wat leuk dat hij lekker aan het logeren is bij je, hij heeft het echt wel goed naar zijn zin zo te zien :biggrin2:

Geniet er lekker van, je grote kleine pup :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door