Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3249627
Ik wel, ben dan ook meestal even van de wap als iemand 1 van de 2 verrander heeft.
Als ze alleenbij verrandert zijn dan vind ik je gewoon een nieuwe persoon en gelijk een niet lieft persoon, mij zo in de war brengen >:(

Vond en vind het overschakel van het form ook verschrikkelijk omdat heel veel mensen toen of geen onderschrift en avatar meer hebben of gelijk een nieuwe namen :-X
Hoe maak je een Asperger in de war >:(
Gebruikersavatar
Door Hope
#3249629
jasmijn schreef:Ik wel, ben dan ook meestal even van de wap als iemand 1 van de 2 verrander heeft.
Als ze alleenbij verrandert zijn dan vind ik je gewoon een nieuwe persoon en gelijk een niet lieft persoon, mij zo in de war brengen >:(

Vond en vind het overschakel van het form ook verschrikkelijk omdat heel veel mensen toen of geen onderschrift en avatar meer hebben of gelijk een nieuwe namen :-X
Hoe maak je een Asperger in de war >:(
Neeeeee joh, zo houden we je wakker :P :biggrin2:
Door jasmijn
#3249631
Jaja hou jij maar gewoon braaf je onderschrift en avatar dan vind ik je nog lief, anders ga ik gewoon net doen alsof je nieuwe bent en zeggen dat je je voor moet stellen :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3249632
jasmijn schreef:Jaja hou jij maar gewoon braaf je onderschrift en avatar dan vind ik je nog lief, anders ga ik gewoon net doen alsof je nieuwe bent en zeggen dat je je voor moet stellen :P :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2:
Door Lil
#3249633
jasmijn schreef:Jaja hou jij maar gewoon braaf je onderschrift en avatar dan vind ik je nog lief, anders ga ik gewoon net doen alsof je nieuwe bent en zeggen dat je je voor moet stellen :P :biggrin2:
Denk dat je helemaal niet wilt dat ik mij ooit voorstel... is mijn goede imago (ahum) gelijk van de baan als ik eerlijk moet gaan voorstellen. :P
Door hannabelgje
#3249642
Ik gebruik eigenlijk 99% tapatalk en dan zie ik helemaal geen onderschriften. Ik zal morgen de nieuwe van Kim eens gaan bekijken op de comjuter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3249648
Zeg mevrouw de moderator, had ik toch bijna een rel veroorzaakt hier... :P

Maarreh, nou kennen jullie Atzi ook allemaal! Hij verheugt zich nu al om jullie persoonlijk te leren kennen tijdens een BP-wandeling!
We noemen hem niet voor niks een Süd-Deutsche Sabberhund :biggrin2:
#3249704
Leuk, zo'n waarschuwing met een bijna-rel-veroorzakend grapje. ;) Maar ik dacht ook al.: wie kent Atz nu niet? Weet iedereen toch meteen wie dat is? ::)
Je zou beter waarschuwen dat er een schattige foto komt. Wat een prachtig guitig kopje heeft die pup!

Ik zou ook eens werk moeten maken van een onderschrift... Maar ik ben daar helemaal niet goed in... :-[
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3249721
Hier ook een autist en ik maak dat soort grapjes zelf ook altijd. Als niet-autist merk je misschien niet hoe vaak mensen zeggen 'je lijkt wel een autist' of 'die niet zo autistisch'. Ik vind het nooit zo erg, mensen zijn wel voorzichtiger als blijkt dat ik inderdaad autisme heb. ::)

Enfin, leuk nieuw onderschrift, ik zou je niet hebben herkend. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door