Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3249418
Ik laat me maandag niet opereren. De situatie rondom mijn vader is ronduit schandalig en ik kan hem met geen mogelijkheid hier achterlaten, dus ga ik de operatie cancelen. Het was sowieso de bedoeling dat ik pas november geopereerd werd, maar omdat er iemand uitgevallen was kon het maandag a.s. Nu moet het maar wachten tot november. Er werd mij tijdens het gesprek met de verpleegkundige en anesthesist meegedeeld dat ik ontspannen en relaxt aan de operatie moest beginnen en dat gaat nu niet lukken.
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 26 sep 2016, 17:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3249438
Gadverdamme Pauline dat is klote. Hoop dat je snel goed plekje voor je vader vind. (jammer dat dit soort dingen altijd zo moeizaam moeten gaan) Sterkte voor dit moment, valt niet mee allemaal :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3249444
Was het maar een bejaardenhuis.... Het is wel om de hoek, dat is juist. Maar.... mijn vader is n.a.v. zijn delier opgenomen als psychogeriatrisch patiënt in een verpleeghuis. Hij zit in een tweepersoonskamer, nu nog alleen, maar dinsdag komt er een bij. En op een huiskamer met 13 zwaar demente mensen.

Omdat hij een delier heeft (gehad) zit hij in zorg observatie...., hij heeft dus geen zorg nodig. JA met het geven van zijn medicijnen en af en toe met zijn maaltijden, maar dat is het. De verpleging is ook stomverbaasd dat hij daar zit. Maar dat is het beleid als je uit het ziekenhuis wordt ontslagen. En nu wordt hij dus helemaal gek en is zo verdrietig en gewoon bang voor de mensen die er zitten..... Dus nee... ik ga hem niet alleen daar achterlaten. Overdag is hij bij ons in huis en 's avonds brengen we hem terug en slaapt hij daar, zolang hij nog een éénpersoons kamer heeft. Maandag hebben we een gesprek met de verpleeghuisarts en de psycholoog en dan vechten we lekker verder.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3249447
Pauline schreef:Was het maar een bejaardenhuis.... Het is wel om de hoek, dat is juist. Maar.... mijn vader is n.a.v. zijn delier opgenomen als psychogeriatrisch patiënt in een verpleeghuis. Hij zit in een tweepersoonskamer, nu nog alleen, maar dinsdag komt er een bij. En op een huiskamer met 13 zwaar demente mensen.

Omdat hij een delier heeft (gehad) zit hij in zorg observatie...., hij heeft dus geen zorg nodig. JA met het geven van zijn medicijnen en af en toe met zijn maaltijden, maar dat is het. De verpleging is ook stomverbaasd dat hij daar zit. Maar dat is het beleid als je uit het ziekenhuis wordt ontslagen. En nu wordt hij dus helemaal gek en is zo verdrietig en gewoon bang voor de mensen die er zitten..... Dus nee... ik ga hem niet alleen daar achterlaten. Overdag is hij bij ons in huis en 's avonds brengen we hem terug en slaapt hij daar, zolang hij nog een éénpersoons kamer heeft. Maandag hebben we een gesprek met de verpleeghuisarts en de psycholoog en dan vechten we lekker verder.
>:( Vreselijk! Dat je voor dit soort dingen zo moet knokken! Gelukkig ben jij er voor je vader! Daar heeft hij echt mazzel mee. Maar ik vind het echt schandalig dat je voor dit soort dingen zo'n moeite moet doen om het goed geregeld te krijgen!!!
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3249460
Waar zijn we in vredesnaam toch mee bezig in de huidige maatschappij. Zo in en in triest. Sterkte en een dikke knuffel voor je vader.
Door frodo quin
#3249463
Oh neen, ik heb echt te doen met je vader. :( Gelukkig kan hij overdag bij jullie terecht, dat zal voor hem toch al erg veel schelen. Je operatie uitstellen als dat kan wachten lijkt mij ook het best. Je kan niet en geopereerd worden (met bijhorend herstel) en voor je vader een oplossing vinden. Hopelijk vind je snel een goede plek voor hem.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door