Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3249426
Oh, wat mooi dat je voor een 'speciale' hond gegaan bent! :-*

Ze zal het vast erg naar haar zin hebben bij jullie!

Heel veel plezier met haar.
Dat ze maar een gelukkige en sterke meid mag worden!! :-*
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3249480
Dankjewel voor alle lieve reacties.
Wij gaan ons best doen om haar conditie (lichamelijk en geestelijk) snel te verbeteren, zodat ze ook kan gaan genieten van het leven. Als ze uiteindelijk een mooie tweede helft krijgt, is het wat mij betreft een geslaagd project. Ze eet in elk geval heel goed, dus haar streefgewicht zal niet heel lang op zich laten wachten. En als ze lichamelijk is aangesterkt, dan volgt de rest ook wel.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3249517
MillyMol schreef:Welkom Nuria, je bent van de hel in de hemel terecht gekomen en zo te lezen heb je dat meer dan verdiend!.
Hoeveel kilo moet erbij?
Een stuk of 5 denk ik. We hebben haar nog niet gewogen omdat ze zo bang is. Qua postuur zit ze tussen Raul en Milou in en die zijn respectievelijk 21 en 28 kilo. Dus ik verwacht dat ze naar de 23/24 kilo zal gaan. Ze krijgt nu 900 gram per dag (net zo veel als Milou) tot het moment dat ze haar gewicht bereikt, dan ga ik het bijstellen.

Om te voeren is dit wel ideaal: de jongens allebei 600 gram en de meiden 900, is precies 3 kilo per dag. Makkelijk delen.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3250267
Aaaaah wat een mooi meisje! en wat fijn voor haar dat zij bij jullie haar gouden nestje heeft gevonden! Heel veel liefde en geluk met elkaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door