Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#3248374
Angelique schreef:Nee, ik heb toen een zak meegenomen van diegene waar ik een paar kippen kocht. Als je wil kun je daar wel wat van overnemen om te proberen. Dan heb ik ook nog bergen boerenwormkruid in de tuin staan die je nog verder kan drogen en kan vermengen met je bodembedekker c.q een bosje in het hok hangen/in de hoek zetten.
Dankje voor het aanbod maar heb net een emmer besteld.
Jij lost het op in water? Zou het dan in zo'n onkruidspuit kunnen denk je? Of zou die verstopt raken.
Hoop dat het helpt.
Door kaszi
#3248404
Lazy Garfield schreef:Ja die van de Baroen moet je hebben:
https://www.baroen.nl/index.php/winkel/ ... ilo-detail
Daar komt die idd van.

Dit jaar weer een plaag gehad.

Helaas deed de aarde niet zo veel en het het hok wel 3 x volledig door en doornat moeten vernevelen met Bye Mite. (kippen daarna 2 dagen uit het hok geweerd)
Nu zijn ze voorlopig weer even weg.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3248428
lianneke schreef:Dankje voor het aanbod maar heb net een emmer besteld.
Jij lost het op in water? Zou het dan in zo'n onkruidspuit kunnen denk je? Of zou die verstopt raken.
Hoop dat het helpt.

Geen idee, ik gebruik een normale plantenspuit. Die zit nooit verstopt. Je maakt het best erg waterig en dat spul is heel erg fijn van structuur.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3248525
pearlsofpassion schreef:Fijn spul is een understatement.
Je moet zien dat je niet in je emmer uitademt, of je bent het kwijt... ::)
:P

Ik ben in de regel vrij makkelijk, maar als ik met dat spul aan de gang ga doe ik wel een mondkapje voor. Dat spul wil je niet in je longen krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door