Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3247544
Brand los iedereen!
Als eerste onderwerp dachten wij aan buitenlandse klapkaken met gebleekt haar, maar laat een ieder zich natuurlijk vooral geheel vrij voelen om off topic te gaan en buiten de lijntjes te dansen! :biggrin2:
Dit laatste geldt natuurlijk wel alleen voor dit topic. :P
Door Lizzy
#3247548
Wat vonden jullie trouwens van de opmerking van Rutte tijdens Zomergasten?

“Mijn primaire eerste gevoel is: lazer zelf op. Ga zelf terug naar Turkije. Pleur op, zou ik in plat Haags zeggen.”
#3247553
Lizzy schreef:Wat vonden jullie trouwens van de opmerking van Rutte tijdens Zomergasten?

“Mijn primaire eerste gevoel is: lazer zelf op. Ga zelf terug naar Turkije. Pleur op, zou ik in plat Haags zeggen.”
Ik mis wat de de afgelopen weken... Maar heeft hij dat gezegd? Afbeelding dat kan toch niet voor een MP?
Ik zeg hij er ook uit!
#3247562
eelke schreef:Joooongeeessss kan ik ook via tapatalk modderen??? Ik moet zo naar een bbq ;D
Via tapatalk kan wel een hoop maar niet alles.
Leuk dat je je eerste dag als mod gaat vieren met een bbq, hoe laat worden we verwacht? :P
Gebruikersavatar
Door pluk
#3247566
eelke schreef:Ja het is niet bij mij he, anders waren jullie welkom!

Misschien kunnen jullie eerst de kvv hoek testen?
Over kvv valt weinig te rellen :biggrin2: en als het te ver off topic gaat kieper ik ze zo de bar in :P

Fijne bbq!
#3247569
pluk schreef:Over kvv valt weinig te rellen :biggrin2: en als het te ver off topic gaat kieper ik ze zo de bar in :P

Fijne bbq!
Heel goed Pluk!
eelke schreef:Ja het is niet bij mij he, anders waren jullie welkom!

Misschien kunnen jullie eerst de kvv hoek testen?
Ja nee we zullen de rellen naar jouw agenda plannen. :biggrin2: :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3247572
pluk schreef:Over kvv valt weinig te rellen :biggrin2: en als het te ver off topic gaat kieper ik ze zo de bar in :P

Fijne bbq!
Hallo allemaal, mijn hond is nu 16 weken en heeft last van buikpijn en dunne poep. Ook stinkt hij nogal. Ik voer nu Lotgering. Er zijn wel duurdere merken maar daar geloof ik niet in, vind ik ook veel te duur. Het is een groot ras dus hij eet nogal veel. De dierenarts ben ik niet geweest, die denkt alleen maar aan zijn eigen portemonnee dus daar ga ik toch niet heen.
Mijn vraag is nu: Welke smaak lotgering kan ik nu het beste geven zodat ie niet meer zo stinkt?


___Lukt prima hoor, rellen op KVV :biggrin2:
Door Borke
#3247579
eelke schreef:Joooongeeessss kan ik ook via tapatalk modderen??? Ik moet zo naar een bbq ;D
Hoezo???
Jij hebt toch helemaal geen tijd meer voor een privéleven met een modjesbaan er bij >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door