Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3246960
Angelique schreef:Ja joh :biggrin2: jij veel plezier en succes...eindelijk mag ze de krochten in, ik wens je veel leesplezier :biggrin2: :biggrin2:

Yeah, hoekjes en knopjes :cool:

Ik hoop wel dat tegen die tijd iedereen even gaat rellen anders is er niks aan he! Bedankt voor de succeswensen iedereen :)
#3246963
Kaio schreef::biggrin2: Eelke als bar-vrouw, wie had die aan zien komen? :biggrin2:

Dankjewel voor al die jaren Angelique, maar je blijft toch wel rondhangen hier he!
Krijgt de bar Afbeelding dan ook een ander uiterlijk en andere smilies Eelke??? :P want dan kom ik gezellig buurten :biggrin2:
#3246965
Mandarijn schreef:Krijgt de bar Afbeelding dan ook een ander uiterlijk en andere smilies Eelke??? :P want dan kom ik gezellig buurten :biggrin2:
Nee nee, dat kun je als newbie niet maken he. Ik ga wel even denken aan een bier van het huis, natuurlijk ;)
#3246970
Nou, het is officieel hoor. Ik heb een Eelke-momentje ::)

Lique, wat ontzettend jammer joh! Ik ga je geweldige humor tijdens het "in het gareel houden" van de BP-ers echt missen...
Hoop dat je hier toch nog wel blijft posten hoor! :-*

Eelke!!!
:boxing: :boxing: :boxing: :biggrin2:
Tof dat het je eindelijk gelukt is, in de modhoek! :cool:
Ik stem voor Bitterballen van het huis, en een èchte Bitterbal-alert in de bar :biggrin2:
Succes met moddereten :D
#3246983
eelke schreef:Yeah, hoekjes en knopjes :cool:

Ik hoop wel dat tegen die tijd iedereen even gaat rellen anders is er niks aan he! Bedankt voor de succeswensen iedereen :)
Ik ga flink mijn best doen :biggrin2: Eelke van harte gefeliciteerd! Zo leuk dat je nu een echte moderator wordt!!
En Angelique ik zal je missen als moderator je hebt het geweldig gedaan!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door