Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3246920
Lieve barfplaatsleden,

Slecht nieuws.... :( . Helaas heeft Angelique besloten om te stoppen als moderator op Barfplaats. Na al die jaren vindt Angelique het wel mooi geweest. En hoewel ik dat heel goed begrijp ga ik haar ontzettend missen. Barfplaats en Angelique horen gewoon bij mekaar! Maar ja, aan al het moois komt een eind, zo ook aan dit tijdperk :'(

Lieve Lique, je was altijd mijn rots in de branding, mijn steun en toeverlaat en mijn rechter hand. Dank je wel voor alle jaren van moois :-* :-* :-* ! En ongelofelijk bedankt voor alles dat je voor het forum en de leden hebt gedaan :-* :-* :-* ! Je bent en blijft een KANJER :-* :-* :-*

Ik hoop dat we je nog wel blijven zien op Barfplaats. Moet gewoon :biggrin2: :-*

Charlie Angel is bereid de vraag en aanbodhoek van Angelique over te nemen en Eelke wordt bar-vrouw. Jullie zullen in de komende periode periode Angelique als mod zien verdwijnen en nieuwe mods toegevoegd zien worden. Charlie Angel en Eelke, jullie alvast heel erg bedankt voor het overnemen van Angelique's werkzaamheden :-*

Groetjes, Lizzy
#3246942
Boehoehoeeeeee! :'(

Maar ergens wel begrijpelijk. Ooit komt het moment dat je gewoon lekker achter de begonia's wilt zitten met een breiwerkje en een pan aardappels om te schillen. :biggrin2:

Bedankt voor alle mooie jaren, Sjliek! Blijf wel je two cents geven hier, hè?!

@Eelke: waaah, gelukt! ;D Succes!
#3246944
Martine-Tom schreef:Heeft Eelke het eindelijk voor elkaar? :biggrin2:
Hahahaha dat was precies het eerste wat ik ook dacht!


En daarna gelijk ... jeetje Lique als moderator weg???
Ik kan het goed begrijpen maar Barfplaats zal wel raar zijn zonder jouw altijd scherpe en humoristische posts!

Zo vaak lag ik plat om jouw opmerkingen :biggrin2: Ik hoop dat je ze wel blijft posten al is het dan niet meer als moderator.
Bedenk me dat je misschien nu nog wel meer vrijheid hebt om te posten wat je denkt... ::)

Dank je wel hiervoor Angelique :-* :flowers:


En dan.... héhé eindelijk dan toch........... Welkom als moderator Eelke! :groupwave2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door