Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3246090
We zijn een paar weekjes weg geweest, heerlijk gewandeld in Oostenrijk. En daarna nog wat cultuur gedaan in Duitsland.
Mooi weer gehad (wie niet?), genoten van de rust en ruimte en lekker gegeten.

Twee weken een Kärntenkaart, dan heb je flink wat gratis liften en bergpassen te pakken om lekker koel te wandelen.
Dit, maar dan twee weken. Soms ook nog wel eens wat lager, in het bos. Maar daar was het eigenlijk te warm voor.

Afbeelding




En voor Moyra was het weer afzien bij de oppas. ;D

Afbeelding
Door Tanna
#3246107
Hahaha, schitterende foto van Moyra! Daar zou ik mijn hond echt niet brengen, wat een mishandeling ;D ;D .
Schitterende foto van jou ook hoor, maar dan weer anders ;) . Het ziet er wel uit dat iedereen plezier heeft gehad, dat zeker! Ik zou meteen in zo'n plakje sneeuw zijn gaan liggen, heerlijk..........
Gebruikersavatar
Door pike
#3246163
Anne in Duitsland schreef:"Cultuur gedaan in Duitsland" :beerchug: - die kende ik nog niet, maar hij is leuk! ;D :P :biggrin2:

Met mijn oprechte medeleven voor Moyra. :biggrin2:

;D ;D ;D

Ziet er fantastisch mooi uit daar!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3246177
Anne in Duitsland schreef:"Cultuur gedaan in Duitsland" :beerchug: - die kende ik nog niet, maar hij is leuk! ;D :P :biggrin2:

Met mijn oprechte medeleven voor Moyra. :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:


Nou, ik was toch wel onder de indruk van de Residenz in Würzburg.

Afbeelding

Afbeelding

Geen fotootjes van binnen, mocht niet. Maar dat was toch wel heel erg mooi. Als je van Barok houdt. ;)


En vergeet ook niet het kasteel van Sneeuwwitje, in Lohr am Main! ;D

Afbeelding



Ja, wij hebben ons best vermaakt in Dld. :)

Ik krijg regelmatig appjes van de oppas, dat is echt heel fijn. Zeker voor een controlfreak als ik, is het lastig je hond ergens achter te laten. Maar hierbij ga ik met een gerust hart weg.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3246216
Welkom terug! En zo aan de foto's te zien hebben jullie het heerlijk gehad! En Moyra heeft een fantastische vakantie gehad! Wilde Moyra wel weer mee naar huis?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3246627
Radja schreef:Welkom terug! En zo aan de foto's te zien hebben jullie het heerlijk gehad! En Moyra heeft een fantastische vakantie gehad! Wilde Moyra wel weer mee naar huis?
Gelukkig wel. ;D Thuis heeft ook z'n voordelen: er valt nog wel eens wat van het aanrecht ::) en hier heeft ze speelgoed. Dat ligt er bij de oppas (om geruzie te voorkomen) niet. Dus ze is weer helemaal blij met haar bal, hertengewei en kauwwortel. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door