Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3245358
Met toestemming van galapagosdogs en Angelique. Ik zet dit hier neer omdat de bar me gelezen wordt dan medisch.

Haar topic staat bij honden medisch en aangezien hier op BP meer expertise zit dan de DA op haar eiland heeft,vraag ik of hier iemand is die haar kan helpen met haar gewonde pup! Het is hartverscheurend!
Door Lizzy
#3245365
Ik vind dit heel lief en zorgzaam van je :-*

Maar ik vrees dat wij hier echt weinig zinnigs nog aan toe kunnen voegen... Er is contact geweest met een dierenarts, die kan verder ook niks zonder rontgenfoto, dus ik zie niet zo goed hoe wij nog iets toe kunnen voegen :'(

Wat een ellende, op zo'n eiland te zitten zonder goede medische zorg :-X . Zou het een idee zijn om het hondje mee te nemen naar een mensen ziekenhuis en daar in hemelsnaam een arts of radioloog bereid te vinden een rontgenfoto te maken? Ik zou mensenartsen gaan bellen, met die dierenarts daar kunnen ze nog minder dan niks....
Gebruikersavatar
Door Hope
#3245380
Lizzy schreef:Ik vind dit heel lief en zorgzaam van je :-*

Maar ik vrees dat wij hier echt weinig zinnigs nog aan toe kunnen voegen... Er is contact geweest met een dierenarts, die kan verder ook niks zonder rontgenfoto, dus ik zie niet zo goed hoe wij nog iets toe kunnen voegen :'(

Wat een ellende, op zo'n eiland te zitten zonder goede medische zorg :-X . Zou het een idee zijn om het hondje mee te nemen naar een mensen ziekenhuis en daar in hemelsnaam een arts of radioloog bereid te vinden een rontgenfoto te maken? Ik zou mensenartsen gaan bellen, met die dierenarts daar kunnen ze nog minder dan niks....
+1

Er is medische kennis nodig, en goed zicht op wat er speelt. BP is superfijn maar de meeste mensen die advies geven zijn geen da.
#3245404
Lizzy schreef:Ik vind dit heel lief en zorgzaam van je :-*

Maar ik vrees dat wij hier echt weinig zinnigs nog aan toe kunnen voegen... Er is contact geweest met een dierenarts, die kan verder ook niks zonder rontgenfoto, dus ik zie niet zo goed hoe wij nog iets toe kunnen voegen :'(

Wat een ellende, op zo'n eiland te zitten zonder goede medische zorg :-X . Zou het een idee zijn om het hondje mee te nemen naar een mensen ziekenhuis en daar in hemelsnaam een arts of radioloog bereid te vinden een rontgenfoto te maken? Ik zou mensenartsen gaan bellen, met die dierenarts daar kunnen ze nog minder dan niks....
Volgens mij is ze zelf verpleegkundige..
#3245421
Ik kan me de frustratie goed voorstellen. Het is toch van de zotte zo’n DA.

Ik zou ook proberen om een foto in een mensen ziekenhuis te laten maken.
En voor de rest? Pff Moeilijk. Ik denk dat ik het gips eraf zou halen en in plaats daarvan een stevig verband aan zou leggen om het voorste gedeelte van de romp en de schouder en bovenhelft van de voorpoot, zodat het kapsel niet belast wordt. Alles beter dan deze amateuristische dwangbuis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door