Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3244081
Vanmorgen belde mijn moeder dat ze ziek was en niks in huis had ervoor. Daarheen gefietst en mijn medicijnkast daar achtergelaten. Mijn nichtjes hadden de bus gemist en mijn neefje lag op bed waardoor mijn schoonzus ze niet kon gaan halen. Nichtjes dus met de auto van school gehaald. Toen we bijna thuis waren zagen we een labrador langs de weg lopen. Is een hele drukke weg waar je 70 mag. Hond gelokt en aan de riem gedaan. Niemand wist van wie die was. Da gebeld en daarheen gereden om de chip uit te laten lezen. Gelukkig geregistreerd en net de hond thuis gebracht bij zijn baasjes. Ik heb echt veel karmapunten verdient vandaag!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lil
#3244095
Volgens mij mag je vanaf nu een jaar lang mega egoïstisch zijn voordat je weer op nul komt. Goed dagje zeg!
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3244115
hannabelgje schreef:Jammer dat de lab gechipt was. Ik was al helemaal in love. Zo'n enorme lieverd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Je had hem ook stiekem kunnen houden, karmapunten, om het af te kopen, genoeg immers? ;D
Door frodo quin
#3244125
hannabelgje schreef:Jammer dat de lab gechipt was. Ik was al helemaal in love. Zo'n enorme lieverd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
En zouden Zoë en de katten ook zo verliefd geweest zijn?

Wat een drukke dag seg :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door