Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3243465
Hallo allemaal,

Ik wil mezelf maar vooral mijn Deerhound pup graag aan jullie voorstellen. Hij is net 6 maanden, rond de 30/32 kg (thuis wegen word wat lastig :D ) en al 74cm. Het is mijn eerste Deerhound en grote ras en eerlijk is eerlijk, dat goed opgroeien vind ik best spannend! :) .

Ik ben heel benieuwd of er hier toevallig meer mensen met een Deerhound zijn? Ik merk dat "de Deerhound wereld" groot voorstanders van brokken zijn en dat maakt vergelijken met een vers gevoerde hond best lastig...
Het lijkt me fijn om ervaringen en tips van andere te lezen.

(Hij staat momenteel op de kvv omdat barf helaas niet helemaal goed verliep met verteren. Hopelijk kan hij in de toekomst weer op barf).

Afbeelding

Afbeelding


En toen hij nog jonger was;
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dreamcatcher op do 01 sep 2016, 17:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Door MillyMol
#3243482
Welkom op BP. Als ik bij de eerste tot naar beneden scroll zie ik op een gegeven moment alleen maar heeeeeeeeeeeeeeeel lange poten. :biggrin2:
Hoe zwaar en groot moet een Deerhound worden?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3243487
Welkom!!

Wat een leuke foto's heb je geplaatst.
Hihi, je moet wel een grotere troon kopen hoor, zijn voorpoten passen niet meer. ;D

Veel geluk met je eerste eigen Deerhound!! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door