Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3243519
Welkom op BP. Wat een geweldig mooie hond heb je :D
frodo quin schreef:Welkom en leuke pup :)

Is een deerhound hetzelfde als een Ierse wolfshond?
Nee dat is een ander ras.
Door Dreamcatcher
#3243913
:biggrin2: Dank jullie wel voor de leuke welkomsberichten! Ik heb de foto's aangepast nu via Photobucket, hopelijk kan iedereen ze nu wel zien? (en heb ik het juiste formaat...).
Anne in Duitsland schreef:Welkom! Die poten lijken wel zo'n vliegengordijn:

Afbeelding

:biggrin2:
Hier heb ik zo om moeten lachen! Maar je hebt inderdaad wel gelijk ;D
frodo quin schreef:Welkom en leuke pup :)

Is een deerhound hetzelfde als een Ierse wolfshond?
Nee inderdaad een ander ras zoals iemand al zei. De Ierse Wolfshond is nog groter en vooral ook grover en zwaarder. Een deerhound is meer een uit de kluiten gewassen ruwharige Greyhound zeg maar :biggrin2: De Ierse Wolfshond is bij veel mensen ook bekender is me opgevallen.
Hier een linkje met een duidelijke foto van beide rassen: http://moderndogmagazine.com/articles/w ... ound/52832
Border Bandit schreef:Welkom!!

Wat een leuke foto's heb je geplaatst.
Hihi, je moet wel een grotere troon kopen hoor, zijn voorpoten passen niet meer. ;D

Veel geluk met je eerste eigen Deerhound!! :)
Dank je wel! Hahah ja hij past er inderdaad niet meer in ;D Toch probeert hij het nog regelmatig en dat zit/hangt hij er dus zo bij!
MillyMol schreef:Welkom op BP. Als ik bij de eerste tot naar beneden scroll zie ik op een gegeven moment alleen maar heeeeeeeeeeeeeeeel lange poten. :biggrin2:
Hoe zwaar en groot moet een Deerhound worden?
Die heeeeeele lange poten beschrijven hem wel goed ;) :D .
Hij moet in ieder geval minimaal 76cm en rond de 45kg zijn. Ik ben bang dat hij een behoorlijke reus gaat worden...

Leuk dat er nog iemand met Deerhounds op BP zit!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door