Re: Wat heb je enzovoort....deel 666

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Zo 03 Jun 2018, 11:29

1 kind in bad gedaan. Ik ga zo even in het zonnetje opdrogen. Nog 2 te gaan *strooptmouwenop*
Maar de geverfde tijgerstrepen zijn er grotendeels wel weer afgewassen.
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Zo 03 Jun 2018, 12:15

Gisteren met Zoë naar de snuffeltuin geweest. Ze heeft er heerlijk 3 kwartier rond gebanjerd en toen was ze moe. Op de terugweg naar huis gingen we picknicken. Dus een groot grasveld opgezocht met gepaste afstand van de redelijk drukke weg en naast een hele rustige parkerplaats. Mijn nichtje, ik en Zoë lekker op het gras. Komt er ineens een auto de parkeerplaats op. Onze kant op. En stopt ook bij ons. Zoë over de zeik. Draait die man zijn raam open en roept: dat is een cardigan toch? Euh ja maar wel een lelijke. Hij wilde toch kennis komen maken met Zoë en kwam foto's laten zien van zijn eigen pembroke corgi. Zoë vond hem prima toen hij rustig door de knietjes ging. Lekker gekletst over onze hondjes en toen vertrok hij weer. Lol ik vond het eerst echt creepy. Corgimensen zijn echt gek. Hij reed voorbij en is gedraait om kennis te kunnen maken met Zoë.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Zo 03 Jun 2018, 12:53

;D bullterriermensen doen dat ook :crazy2: Vanochtend zag ik 2 corgimensen die wild enthousiast waren over Pummeke, hartstikke gek :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Zo 03 Jun 2018, 13:42

Geweldig hè mensen met honden.
Inge en Bono schreef:;D bullterriermensen doen dat ook :crazy2: Vanochtend zag ik 2 corgimensen die wild enthousiast waren over Pummeke, hartstikke gek :biggrin2:

smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Zo 03 Jun 2018, 14:23

hannabelgje schreef:Geweldig hè mensen met honden.

Tja , zo zijn er rassen die mij altijd opzoeken ::) Want ""die daar "" snapt mijn gedrag . Dat valt mij dus weleens op :)
pluk
Moderator

Berichtdoor pluk » Zo 03 Jun 2018, 17:27

vanmiddag na een wandeling even neerstrijken op het terras
en ja hoor, weer een hond in een auto. Weliswaar in de schaduw en ramen half open (hond hijgde wel maar was alert), maar met dit weer toch onverantwoord vind ik
Politie gebeld, dame van de meldkamer verzuchtte 'dat is al de zoveelste vandaag', politie kwam, eigenaar gezocht en die kreeg op een vol terras te horen dat ie direct z'n hond uit de auto moest halen. Probeerde nog wat tegen te sputteren, maar uiteindelijk lag hondlief lekker onder de tafel
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Zo 03 Jun 2018, 19:59

Vandaag was Charlie weer aan de beurt. Wat blijf ik blij dat hij alles zo makkelijk toe laat. Maar hij is weer fris en fruitig en kort. En dus blij!
Daarna zelf eerst maar zwemmen onder de douche om de haren en zweet af te spoelen. Nu voetjes omhoog en niets meer.
kira
5-sterren

Berichtdoor kira » Wo 06 Jun 2018, 17:28

Charlie Angel schreef:Vandaag was Charlie weer aan de beurt. Wat blijf ik blij dat hij alles zo makkelijk toe laat. Maar hij is weer fris en fruitig en kort. En dus blij!
Daarna zelf eerst maar zwemmen onder de douche om de haren en zweet af te spoelen. Nu voetjes omhoog en niets meer.

Ah is die weer het heertje?
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Wo 06 Jun 2018, 21:23

kira schreef:Ah is die weer het heertje?

Hij is weer strak in het pak. Nou ja, hij heeft natuurlijk al weer lekker in het water gestaan. :P
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 06 Jun 2018, 21:28

Charlie Angel schreef:Hij is weer strak in het pak. Nou ja, hij heeft natuurlijk al weer lekker in het water gestaan. :P

En zo hoort het! :cool:
kira
5-sterren

Berichtdoor kira » Wo 06 Jun 2018, 22:04

Charlie Angel schreef:Hij is weer strak in het pak. Nou ja, hij heeft natuurlijk al weer lekker in het water gestaan. :P

Hij was te vroeg weg zwaar teleurgestelde kabouters heb ik hier rondlopen.
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Do 07 Jun 2018, 01:23

Jullie waren dan te laat haha.
Maar de tijd komt dat ze vaak genoeg kunnen spelen.
Al moet Charlie eerst zijn conditie beter opbouwen, net als ik trouwens.
zurca
5-sterren

Berichtdoor zurca » Do 07 Jun 2018, 11:43

Afgelopen zondag reden wij over de A28 bij Amersfoort. Er leek iets aan de hand, auto's op de vluchtstrook, langzaamrijdend verkeer, knipperende lichten..
En opeens liep daar een hond over de vluchtstrook. :o :-X
De hond leek niet gedesorienteerd, niet onder de indruk van het verkeer....blik op oneindig en gaan!
Wij hebben nog een poging gedaan het dier te vangen maar ik had al snel door dat daar geen beginnen aan was. Zolang de hond de ruimte had om op de vluchtstrook te blijven deed die dat maar zodra mensen te ver de vluchtstrook op kwamen en er was daar te weinig ruimte dan schoot tie de autoweg op...en niet iedereen had door wat er mis was dus er werd hard gereden. Die hond had heel wat beschermengeltjes... Wij zijn uiteindelijk naast de hond gaan rijden en hebben hem zo bij een afslag de snelweg af gekregen. Helaas door een goed bedoelde maar domme actie van een ander schoot hij daar niet het fietspad op maar terug de oprit de snelweg op :-\ Op dat moment kwam ook de dierenambulance. Wij hebben nog heel even erbij gereden maar ik kon het niet aanzien toen de hond weer de snelweg opgedreven werd :-X Wij zijn door gereden....
Heel de week al zat ik op internet te zoeken of ik wat kon vinden over de afloop, niets te vinden. Tot ik gisteren op facebook zat te zoeken en de dierenambulance Amersfoort tegen kwam. Berichtje verstuurd en snel reactie terug. De hond, Fieb, was maandagmiddag uiteindelijk zelf terug naar huis gelopen. En daar in goede doen aangekomen, moe, dorstig en zere pootje maar dat is allemaal te verwaarlozen als je gezien had hoe vaak het net mis was daar op de snelweg.
Zo blij dat ze weer goed thuis is! (Ze was uit de tuin ontsnapt)

Ik vond het mooi om te zien hoeveel mensen er hebben getracht te helpen maar je ziet ook gelijk hoe snel er dan gevaarlijke situaties ontstaan want er zaten mensen bij.... :o :-X
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Vr 08 Jun 2018, 14:06

Wat een geluk had Fieb!! :o Heel fijn dat ze heelhuids is thuisgekomen.

Ik kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment niet meer kunt aanzien...
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Vr 08 Jun 2018, 14:21

ja dat kan echt voor gevaarlijke situaties zorgen en dan nog eens daarbij dat niet iedereen er rekening mee wil houden.
Ik heb zo al eens een labrador in een wijk gevangen met het touwtje uit mijn jas bij gebrek aan beters. En een rotweiler gevangen op een 80 weg die was ook al bijna 3x overreden, die woonde daar wel uit tuin ontsnapt maar niet teruggaan he ::)

Maar wel fijn dat je weet dat het goed is afgelopen!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”