Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3344582
Ik heb een keer een paard, twee pony's en een ezel gevangen met de hondenriemen, maar dat was gelukkig niet bij de snelweg, dat lijkt me heeeeel slecht voor je hart!

Kan me goed voorstellen dat je nu beter slaapt nu je weet dat het goed is gekomen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3344605
Vandaag in Wildlands rondgestruind. Nou ja, ik zat in de rolstoel en meneer mocht duwen. :biggrin2:
De enkel werkt nog niet zo mee, en dan is een hele dag wandelen niet te doen. Evengoed was het een heerlijke dag! :)
Gebruikersavatar
Door baileys
#3344701
eelke schreef:Ik heb een keer een paard, twee pony's en een ezel gevangen met de hondenriemen, maar dat was gelukkig niet bij de snelweg, dat lijkt me heeeeel slecht voor je hart!

Kan me goed voorstellen dat je nu beter slaapt nu je weet dat het goed is gekomen.
Altijd handig die hondenriemen. Daarmee heb ik ooit een Fjord van de doorgaande weg richting Weesp gevist.
Ook geen snelweg, maar 80km per uur is ook best hard.

Lijkt mij ook geen fijne situatie om te moeten aanzien.
#3344713
Dames hebben zojuist voor het eerst golden paste gehad. Xindy at het zelfs puur met smaak op, maar Bella trok er een erg vies gezicht bij, heel grappig ;D
Ik had het door hun kvv gemengd en Bella liet het geel aangetaste deel :cool: eerst liggen. Direct daarna bedacht ze zich en heeft alles opgegeten en de hele bak schoongelikt ::) :biggrin2:

Edit: wil ik ze net nog even de lepel van de golden paste af laten likken, trekken ze allebei een vies gezicht ::)
Misschien heb ik het niet lang genoeg verhit om de bitterheid te verminderen..
Door El_Kato
#3344954
We waren net even in de Decathlon eigenlijk om naar bokshandschoenen te kijken, zijn aan het sporten geslagen en vinden de kickbokslessen in de sportschool erg leuk. Die hadden ze wel maar de maten waren een beetje gek of ze waren gelijk weer heel duur dus niet gekocht. Tijdens het door de winkel lopen zagen we van Quechua een camp bed air, een soort van opblaasbed met lattenbodem ::)
Eenpersoons bedden maar je kan ze aan elkaar koppelen, 59,95 per stuk dus best duur.... en we hebben al een hele dure 2-persoonsslaapmat die niet bevalt... De slaapmat ansich is wel goed maar wij kunnen gewoon niet lekker liggen op zo'n mat. Was de dikste maar dat ligt nog steeds voor geen meter. Hebben er de laatste paar jaar een luchtbed onder gehad en dan wil het wel maar dat loopt dan weer half leeg dus moet om de dag bijgepompt worden. Steeds geklooi en niet lekker slapen in iedergeval :-X

Tijdje in de winkel staan twijfelen en toch maar 2 van die bedden meegenomen. Is ook wel wat waard om lekker te slapen op vakantie :) Thuis gelijk uitgerold en gekeken of onze mat erop past. Was maar goed ook want we krijgen hem niet goed opgeblazen... we hebben een elektrische pomp en die heeft niet voldoende druk.... VL is nu met de scooter weer even terug naar de winkel om een speciale pomp te halen. Das dan wel een handpomp dus maar even kijken of we dan de elektrische pomp meenemen en dan voor het laatste stukje de handpomp.... echt we gaan op vakantie en nemen mee ;D

https://www.decathlon.nl/p/opblaasbaar- ... icture-0-2
#3344959
El_Kato schreef:We waren net even in de Decathlon eigenlijk om naar bokshandschoenen te kijken, zijn aan het sporten geslagen en vinden de kickbokslessen in de sportschool erg leuk. Die hadden ze wel maar de maten waren een beetje gek of ze waren gelijk weer heel duur dus niet gekocht. Tijdens het door de winkel lopen zagen we van Quechua een camp bed air, een soort van opblaasbed met lattenbodem ::)
Eenpersoons bedden maar je kan ze aan elkaar koppelen, 59,95 per stuk dus best duur.... en we hebben al een hele dure 2-persoonsslaapmat die niet bevalt... De slaapmat ansich is wel goed maar wij kunnen gewoon niet lekker liggen op zo'n mat. Was de dikste maar dat ligt nog steeds voor geen meter. Hebben er de laatste paar jaar een luchtbed onder gehad en dan wil het wel maar dat loopt dan weer half leeg dus moet om de dag bijgepompt worden. Steeds geklooi en niet lekker slapen in iedergeval :-X

Tijdje in de winkel staan twijfelen en toch maar 2 van die bedden meegenomen. Is ook wel wat waard om lekker te slapen op vakantie :) Thuis gelijk uitgerold en gekeken of onze mat erop past. Was maar goed ook want we krijgen hem niet goed opgeblazen... we hebben een elektrische pomp en die heeft niet voldoende druk.... VL is nu met de scooter weer even terug naar de winkel om een speciale pomp te halen. Das dan wel een handpomp dus maar even kijken of we dan de elektrische pomp meenemen en dan voor het laatste stukje de handpomp.... echt we gaan op vakantie en nemen mee ;D

https://www.decathlon.nl/p/opblaasbaar- ... icture-0-2
Matten, kamperen en dergelijke heb ik geen verstand van... Bokshandschoenen wel een beetje.
De meeste handschoenen zijn even groot, het gewicht verschilt alleen: de nummers zijn de grammen of oz staat er soms ook op.
Tot 14 oz is prima te doen overigens voor de meeste dames, heren kunnen ook prima tot 18 oz

Ik heb zelf 16 oz, die waren ooit van mijn man en ach, in het begin was het zwaar maar inmiddels gebruik ik ze al 3/4 jaar dus heb ik er geen last meer van Afbeelding
Maar vaak kun je bokshandschoenen ook prima online kopen
Door El_Kato
#3344970
constance.blokzijl schreef:Matten, kamperen en dergelijke heb ik geen verstand van... Bokshandschoenen wel een beetje.
De meeste handschoenen zijn even groot, het gewicht verschilt alleen: de nummers zijn de grammen of oz staat er soms ook op.
Tot 14 oz is prima te doen overigens voor de meeste dames, heren kunnen ook prima tot 18 oz

Ik heb zelf 16 oz, die waren ooit van mijn man en ach, in het begin was het zwaar maar inmiddels gebruik ik ze al 3/4 jaar dus heb ik er geen last meer van Afbeelding
Maar vaak kun je bokshandschoenen ook prima online kopen
Aaah dank! Moet zeggen dat ik altijd wat enthousiast werd van jou kickbox verhalen maar aangezien ik in mijn leven zeer minimaal aan sport gedaan heb durfde ik het niet aan om echt kickbox lessen te nemen. Absoluut geen conditie en meer spek dan spier zeg maar… Nu 2 weken terug besloten dat er dingen echt anders moeten en me samen met vl aangemeld op de dichtsbijzijnde sportschool. Hij is altijd wel sportief geweest en deed met vlagen wat dus was allangal blij met mijn initiatief. We hebben nu zo’n beetje alle groepslessen uitgeprobeerd en zoals het er nu uitziet gaan we 1x XCO, 1x bodypump en 1x kickboxen in de week. Van alles een uur en steeds 1 dag (1x 2) ertussen. Omdat ik dat kickboxen zo leuk vond bedacht dat als we over een paar maanden nog zo fanatiek zijn we eens gaan kijken voor een echte proefles kickboxen bij een vechtsportschool - heet dat zo ::) Dan zeggen we de gewone sportschool af en laten we ons 2x in de week daar afbeulen :P

Oooh enne maare die getallen die erop staan zijn dus geen maten maar dat is het gewicht van de handschoen? Heb je tips/advies voor een site/merk waar we iets kunnen kopen wat niet te duur is maar wel redelijke kwaliteit? En moet je echt van die volle handschoenen, zag nl ook van die soort van vingerloze handschoenen met alleen kussentjes op je knokkels en iets lager geloof ik. Maar misschien geeft dat niet voldoende steun aan de pols…?
#3344972
El_Kato schreef:
Aaah dank! Moet zeggen dat ik altijd wat enthousiast werd van jou kickbox verhalen maar aangezien ik in mijn leven zeer minimaal aan sport gedaan heb durfde ik het niet aan om echt kickbox lessen te nemen. Absoluut geen conditie en meer spek dan spier zeg maar… Nu 2 weken terug besloten dat er dingen echt anders moeten en me samen met vl aangemeld op de dichtsbijzijnde sportschool. Hij is altijd wel sportief geweest en deed met vlagen wat dus was allangal blij met mijn initiatief. We hebben nu zo’n beetje alle groepslessen uitgeprobeerd en zoals het er nu uitziet gaan we 1x XCO, 1x bodypump en 1x kickboxen in de week. Van alles een uur en steeds 1 dag (1x 2) ertussen. Omdat ik dat kickboxen zo leuk vond bedacht dat als we over een paar maanden nog zo fanatiek zijn we eens gaan kijken voor een echte proefles kickboxen bij een vechtsportschool - heet dat zo ::) Dan zeggen we de gewone sportschool af en laten we ons 2x in de week daar afbeulen :P

Oooh enne maare die getallen die erop staan zijn dus geen maten maar dat is het gewicht van de handschoen? Heb je tips/advies voor een site/merk waar we iets kunnen kopen wat niet te duur is maar wel redelijke kwaliteit? En moet je echt van die volle handschoenen, zag nl ook van die soort van vingerloze handschoenen met alleen kussentjes op je knokkels en iets lager geloof ik. Maar misschien geeft dat niet voldoende steun aan de pols…?

De getallen zijn de gewichten inderdaad; de meiden van mijn groep hebben (want dat wilden ze perse) roze gekocht Afbeelding en die waren rond de €30,- dacht ik. Voldoen prima zei onze beul Afbeelding
Ik zou de eerst niet zo dure kopen; die gaan heus wel een paar jaar mee en ben je dan nog fanatiek kun je altijd duurdere halen. Die vingerloze heb ik voor in de handschoen. Normaal wikkel je je handen in een soort bandage voor bescherming van je knokkels en polsen; die vingerloze zijn daarom wat dikker op de knokkels en er zit 2 of 4 meter band aan voor je polsen als je echt bokst, dan is dat wat steviger voor je pols.
En je kunt ze makkelijker uitwassen; dat gaat niet met de handschoenen....

Wij doen ook gewoon kickboksen in een sportschool; onze kickboksbeul doet alleen zelf ook aan diverse martial arts zoals kickboks, ju jitsu en nog iets geloof ik.
Ik heb destijds ook gekeken naar echt een kickboksschool; maar daar moest je ook als je alleen recreatief wilde 1 wedstrijd kickboksen en dat heeft mij altijd tegen gehouden
Door eelke
#3345106
Joep gaat best goed. Bij de fysio gisteren vond hij het niet echt heel erg leuk, het deed hem duidelijk wel zeer. Pijnstillers dus maar verlengd. Hij springt de bank weer op (ondanks opstapje wat er staat) en sjeesde gisteren zelf de trap op om te gaan slapen (mag eigenlijk nooit, alleen als we 'ga maar' zeggen). Dus het zal hem wel geholpen hebben. De warmte packs ook, heb ik het idee.

Hij ligt weer lekker te draaien en te rekken zoals een hond dat kan en wil op zijn buik geaaid worden dus buikje bloot omhoog.

Vrijdag nog eens terug naar de fysio, maar de pijnstillers gaan we nu wel mee stoppen. Kijken of hij het zonder ook zo goed doet :)
#3345183
eelke schreef:Joep gaat best goed. Bij de fysio gisteren vond hij het niet echt heel erg leuk, het deed hem duidelijk wel zeer. Pijnstillers dus maar verlengd. Hij springt de bank weer op (ondanks opstapje wat er staat) en sjeesde gisteren zelf de trap op om te gaan slapen (mag eigenlijk nooit, alleen als we 'ga maar' zeggen). Dus het zal hem wel geholpen hebben. De warmte packs ook, heb ik het idee.

Hij ligt weer lekker te draaien en te rekken zoals een hond dat kan en wil op zijn buik geaaid worden dus buikje bloot omhoog.

Vrijdag nog eens terug naar de fysio, maar de pijnstillers gaan we nu wel mee stoppen. Kijken of hij het zonder ook zo goed doet :)
Wat fijn!
Gebruikersavatar
Door kira
#3345217
Vandaag vieren we dat de kabouters een jaar zijn geworden. Geen idee hoe ik een foto van ze plaats maar ze zijn super lief grappig ondeugend en jongetje en meisje. Twee pups gelijktijdig bij vijf andere honden en twee drukke banen het is helemaal gelukt. Iedere dag is het genieten met die twee die ook met de andere een heel bijzondere interactie hebben.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345230
Wat heb je enzovoort. Een héle toepasselijke titel.

We hebben:

Samen koezen onder de deken
Vroeg een fijne wandelronde
Doorsnurken op de bank (hij dan, ikke centen verdienen)
Lekker gegeten (hij rauw vlees, ik lekker vega)
Geknuffeld op de bank
De bank van de muur gehaald om hem ervan te overtuigen dat er echt geen speeltje lag
Met een band gespeeld in de tuin
Met de gieter en heel veel water gespeeld in de tuin
Hij er van tussen met het houtje van de waterton en ik erachteraan
Nu samen uitgeteld op de bank

Ja, Xavi logeert bij ons en hij zorgt ruimschoots voor de "enzovoorts" ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door