Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3335341
Gefeliciteerd koekje!

Vandaag nog even naar de boekhandel geweest in Groningen voor het boekenweekgeschenk. Bij thuiskomst blijk ik een Friese editie van het boekenweekgeschenk mee te hebben gekregen ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3335425
dinky89 schreef:Gefeliciteerd koekje!

Vandaag nog even naar de boekhandel geweest in Groningen voor het boekenweekgeschenk. Bij thuiskomst blijk ik een Friese editie van het boekenweekgeschenk mee te hebben gekregen ;D
Die Groningers, hè... Altijd in voor een geintje!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3335888
Vanmorgen bezoekje gehad van een lieve BP'er... Er moest weer een lijntje worden opgezet en waar kan dat beter dan via BP!

Gelijk Atz blij gemaakt met allemaal lekkere dingen, dus ik heb er sinds vandaag een vriendje bij!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3335930
Ronald schreef:Vanmorgen bezoekje gehad van een lieve BP'er... Er moest weer een lijntje worden opgezet en waar kan dat beter dan via BP!

Gelijk Atz blij gemaakt met allemaal lekkere dingen, dus ik heb er sinds vandaag een vriendje bij!
Gezellig! :)
Hahaha, de liefde van de man gaat door de maag. Of is het 'it takes one to know one?' ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3335967
Ronald schreef:Vanmorgen bezoekje gehad van een lieve BP'er... Er moest weer een lijntje worden opgezet en waar kan dat beter dan via BP!

Gelijk Atz blij gemaakt met allemaal lekkere dingen, dus ik heb er sinds vandaag een vriendje bij!
Vandaag gezellig op bezoek geweest bij een lieve BP'er. Lijntje geregeld, en zomaar uit het niets nog allemaal lekkers meegekregen voor mijn pupje. Dankjewel aan Atz zijn new best friend! :biggrin2: :-*
Door zurca
#3336397
Vandaag 2 jaar geleden dat wij afscheid moesten nemen van ons maatje, ons bijzondere vriendje, onze clown, onze hartendief, onze lieve Tous...
Kopie van Kopie van DSC_0117.JPG
Kopie van Kopie van DSC_0117.JPG (1.55 MiB) 2486 keer bekeken
Ik, wij, missen hem nog enorm. Regelmatig komt tie nog even "langs", in mijn dromen..
Door eelke
#3336915
Voor de allereerste keer ooit het gras geverticuteerd. Spannund. En graszaad gestrooid. En daarna creatief met paaltjes en aluminium folie. Want toen ik klaar was zat aan beide kanten de schutting al vol met hongerige duiven, merels en mussen. Ter compensatie heb ik aan de andere kant van de tuin wel een boel te eten verzorgd voor ze, dus hopelijk snappen ze de hint.

Het is toch wel weer lekker weer hoor.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3336919
Het was heerlijk weer vandaag inderdaad toen de regen was verdwenen en de zon tevoorschijn kwam ;) Ik heb er ook even over nagedacht om met het grasveld bezig totdat ik het grasveld overstak *zompzomp* Ik wacht dus nog even met maaien/verticuteren/voeden ::)
Wel de peultjes, bietjes, paksoi en venkel naar buiten gegooid en lente-ui ingezaaid. Morgen nog maar even langs de welkoop voor gaas aangezien mijn net over de moestuin niet genoeg blijkt om de katten er uit te houden >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3336923
zurca schreef:Vandaag 2 jaar geleden dat wij afscheid moesten nemen van ons maatje, ons bijzondere vriendje, onze clown, onze hartendief, onze lieve Tous...

Kopie van Kopie van DSC_0117.JPG

Ik, wij, missen hem nog enorm. Regelmatig komt tie nog even "langs", in mijn dromen..
Ja, time flies, ook als het niet fun is. Dikke knuf, prachtige foto van Tous :-*
Door zurca
#3337177
Angelique schreef:Ja, time flies, ook als het niet fun is. Dikke knuf, prachtige foto van Tous :-*
eelke schreef:Oww ahh, ik scrolde niet naar boven denk ik. Mooie foto inderdaad, knappert. Rare dagen dan toch weer.
:-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door