Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3351911
Een mini shoot met de ouwe muts gedaan. Er waren 2 dames die graag verder wilden ala fotograaf en hadden via Facebook een oproep gedaan voor hondenmodellen om hun portfolio uit te breiden.
Lola mocht ook meedoen en over 7 dagen krijgen we de foto’s digitaal via de mail.
Ben benieuwd, zag alleen (want nu zie ik haar goed aan de voorkant natuurlijk, meestal sloft ze meer tegenwoordig) haar vacht bij haar borst en poten ziet wat raar, alsof ze een mega hotspot ontwikkeld maar dat is (nog?) niet zo.
#3352657
Mijn schoonouders zijn met vakantie; en de kas staat op ontploffen dus we hebben gister 5 kilo tomaten geplukt (meer paste niet in de tas die we mee hadden) ik heb nu 3 bakken vol basis voor pastasaus in de vriezer en van de andere tomaten maak ik lekker tomatensoep voor vanavond. Vanavond moeten we nog weer terug dus komen we met nog zo’n tas thuis...
Maar deze tomaten zijn zoooooo lekker!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352658
constance.blokzijl schreef:Mijn schoonouders zijn met vakantie; en de kas staat op ontploffen dus we hebben gister 5 kilo tomaten geplukt (meer paste niet in de tas die we mee hadden) ik heb nu 3 bakken vol basis voor pastasaus in de vriezer en van de andere tomaten maak ik lekker tomatensoep voor vanavond. Vanavond moeten we nog weer terug dus komen we met nog zo’n tas thuis...
Maar deze tomaten zijn zoooooo lekker!
Wow vijf kilo! Lekker, al die verse dingen zelf maken.

Ik heb nu 2 keer tomatensaus gemaakt, twee keer op het werk een bak cherytomaatjes neergezet, gister een bakje meegegeven aan iemand en laatst ook een bakje vol weggegeven. En dan is er tussendoor nog aardig wat opgegeten door meneer. Dus nu ik er over nadenk, zal ik ook best een paar kilo gehad hebben! Het einde begint nu wel in zicht te komen, maar dat mag dan ook wel.
#3352662
Kaela schreef:
Wow vijf kilo! Lekker, al die verse dingen zelf maken.

Ik heb nu 2 keer tomatensaus gemaakt, twee keer op het werk een bak cherytomaatjes neergezet, gister een bakje meegegeven aan iemand en laatst ook een bakje vol weggegeven. En dan is er tussendoor nog aardig wat opgegeten door meneer. Dus nu ik er over nadenk, zal ik ook best een paar kilo gehad hebben! Het einde begint nu wel in zicht te komen, maar dat mag dan ook wel.
Mijn meneer lijkt op zijn schoonvader; enorm onbenullig Afbeelding dus die heeft jaarlijks zo’n 40/50 kilo tomaten.... en aangezien het fantastisch tomatenweer is geweest is het nu nog veel en veel meer. Ik snap de paniek van mijn schoonmoeder dan ook wel met de tomaten op dit moment...
Dus de 5 kilo van gister kun je niet eens zien dat het weg is, we hebben allen dr tomaten geplukt die al gebarsten waren, en dan hebben we er ook nog eens tuk of 20 tussen uit gehaald die al rot waren.

Mijn pan tomatensoep die nu opstaat kunnen we ook wel 3x van eten haha. Ik moet zo wat extra gehakt halen anders zitten er amper ballen in...
Maar inderdaad heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3352663
constance.blokzijl schreef:Mijn meneer lijkt op zijn schoonvader; enorm onbenullig Afbeelding dus die heeft jaarlijks zo’n 40/50 kilo tomaten.... en aangezien het fantastisch tomatenweer is geweest is het nu nog veel en veel meer. Ik snap de paniek van mijn schoonmoeder dan ook wel met de tomaten op dit moment...
Dus de 5 kilo van gister kun je niet eens zien dat het weg is, we hebben allen dr tomaten geplukt die al gebarsten waren, en dan hebben we er ook nog eens tuk of 20 tussen uit gehaald die al rot waren.

Mijn pan tomatensoep die nu opstaat kunnen we ook wel 3x van eten haha. Ik moet zo wat extra gehakt halen anders zitten er amper ballen in...
Maar inderdaad heerlijk!
Woooow! Dat is wel heeeeeeeeeel veel ja!
#3352678
De score van vanmiddag waren nog meer tomaten. Schoonouders waren alweer thuis, meneer weer niet goed opgelet. Maar een schoonmoeder die vroeg of ik geen belang had bij de tomaten! Euh... Ja ik heb al een grote pan tomatensoep gemaakt waarvan ik 1 portie heb ingevroren, 1 portie aan mijn broertje heb meegegeven en ik heb 4 porties voor pastasaus in de vriezer..... Je kon dus inderdaad niet zien dat wij er tomaten uit hadden gehaald. Dus nu een nog grotere tas tomaten (bijna 10 kilo) mee en volgende week maar weer 2 tassen halen. Deze week verder geen tijd om soep of saus te maken. Ik denk dat wij de hele winter verse tomatensaus bij de pasta hebben!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3353834
Ik heb er een hobby bij...... Stippen op stenen. Was met Joris aan het fietsen toen ik een modelwoning zag met stenen in de tuin, héél véél stenen. Ik heb er 5 meegenomen.

Wat ik ermee die? Dit bijvoorbeeld:
IMG_20180901_202008.jpg
IMG_20180901_202008.jpg (4.97 MiB) 2407 keer bekeken
Door Too
#3353902
Ziet er leuk uit Pauline, is vast heel fijn om te doen!

Zondagavond stofzuigen :D, pannetje pompoen-courgette-linzensoep gemaakt, op t gemakje zomergasten kijken èn yogales voor morgenochtend geboekt... een onverwacht vrije maandag heeft zo zijn voordelen
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3353916
Wij beginnen vandaag met ons team aan Steptember. We gaan als team in oktober uit elkaar vallen en we wilden nog "iets goeds" doen als afsluiting. Met zijn allen ergens vrijwilligerswerk gaan doen was lastig te regelen en toen viel mijn oog op steptember. Een actie waarbij je 10.000 stappen per dag moet lopen en je laat sponsoren, om geld in te zamelen voor kinderen met een bepaalde spierziekte.

Wij vullen het een beetje op onze eigen manier in, zodat we het met het hele team kunnen doen. We maken een schema, zodat elke dag 4 personen uit ons team elk 10.000 stappen zetten. En dan hopen dat onze collega's ons willen sponsoren. Eigenlijk begint het morgen pas, maar we hadden voor vandaag al 4 personen aangewezen, dus we beginnen gewoon een dag eerder.
Door hannabelgje
#3353922
Kaela schreef:Wij beginnen vandaag met ons team aan Steptember. We gaan als team in oktober uit elkaar vallen en we wilden nog "iets goeds" doen als afsluiting. Met zijn allen ergens vrijwilligerswerk gaan doen was lastig te regelen en toen viel mijn oog op steptember. Een actie waarbij je 10.000 stappen per dag moet lopen en je laat sponsoren, om geld in te zamelen voor kinderen met een bepaalde spierziekte.

Wij vullen het een beetje op onze eigen manier in, zodat we het met het hele team kunnen doen. We maken een schema, zodat elke dag 4 personen uit ons team elk 10.000 stappen zetten. En dan hopen dat onze collega's ons willen sponsoren. Eigenlijk begint het morgen pas, maar we hadden voor vandaag al 4 personen aangewezen, dus we beginnen gewoon een dag eerder.
Leuk! Veel succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
#3353961
Eerste werkdag op nieuwe tijdelijk plek. Aardige collega’s, meegelopen en als een spons vandaag vanalles opgzogen en kan niet wachten tot weer echt aan de slag te gaan. Volgens mij kan ik het nog :biggrin2: moet alleen nog inlogcodes ed hebben
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3353985
Vakantie is voorbij, alle oppashonden zijn weer terug van hun vakanties en de uitlaatgroep van vandaag is weer ouderwets goed begonnen. 5 mee, 2 die zichzelf het braafste hondje van de klas vonden, 2 in de dooie vis gerold, 1 met zn snuit in iets waar ik niet meer over na wil denken :yucky: , 3 door de wasstraat, gewassen en schoon toen ze weer thuis werden afgeleverd en 15.000 stappen verder. En zo is de maandag weer voorbij en begint het feest morgen gewoon weer opnieuw. Al lopen we morgen maar even ergens anders.
#3353996
Els&Flow schreef:Vakantie is voorbij, alle oppashonden zijn weer terug van hun vakanties en de uitlaatgroep van vandaag is weer ouderwets goed begonnen. 5 mee, 2 die zichzelf het braafste hondje van de klas vonden, 2 in de dooie vis gerold, 1 met zn snuit in iets waar ik niet meer over na wil denken :yucky: , 3 door de wasstraat, gewassen en schoon toen ze weer thuis werden afgeleverd en 15.000 stappen verder. En zo is de maandag weer voorbij en begint het feest morgen gewoon weer opnieuw. Al lopen we morgen maar even ergens anders.
En toch ben ik jaloers... ::) :biggrin2:
Hopelijk gaat het de volgende dagen wel beter. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door