Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3347770
Kim_S schreef:Meneer_S en dochterlief zijn samen naar Guns 'n Roses in Nijmegen. Zo leuk, dochterlief haar eerste concert, en dan samen met haar allerliefste papa :smitten:
Heeft ze nog een papa dan? ;) :sofa:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3347771
Charlie Angel schreef:
Ahhh wat leuk, hoop dat ze een super avond heeft!!
Das zeker gelukt!!
pluk schreef:Zo die wordt muzikaal goed opgevoed :-)
Gaaf om dat als 1e concert mee te maken!
Jazeker, papa's schuld ;)
Ze had speciaal voor de gelegenheid knalroze gehoorbeschermers gekregen, ze hoeft nou ook weer niet helemaal verpest te worden natuurlijk... :biggrin2:
src_esther schreef: Heeft ze nog een papa dan? ;) :sofa:
Niet dat ik weet :P ;D
Maar haar papa is haar alles, daar kan ik niet tegenop. Hoeft ook niet, ik vind het fijn dat ze zo'n speciale band hebben samen :)

We zijn net thuis (ik mocht chauffeur spelen ::)). Het was geweldig, ze glunderde helemaal want ze waren heel dicht bij het podium geweest. Zo leuk :)
Nu gauw naar bed, ik schijn gewoon om 8 uur te moeten werken... #slechteplanning :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3347843
koekje schreef:Mijn baby's zijn sinds vandaag geen baby's meer.
Maar aangezien niemand daar last van heeft, noem en ik vind ik ze nog wel mijn baby's :P
Mijn puppy van 2,5 is ook nog steeds een puppy! :P

Van harte gefeliciteerd met de officieel-niet-meer-baby's! :biggrin2: :-*
#3347849
Van harte Koek!

Vanavond hadden we een ietwat hachelijke wandeling... een jongedame van wel 5 jaar die een 5 a 6 maanden oude labrador reu uitliet kwam ons vlak achterna, Lola is gewoon niet gezellig met andere honden en dit is een nog hele gezellige enthousiaste jonge hond, met dito meisje... meisje werd het parkje door gesleurd omdat de pup ons zag lopen met de honden en nou is Harry gelukkig een lekker sociale reu en kent hij deze reu ook. Maar ik vind het toch echt onverantwoord om zo’n meisje alleen te laten lopen; ze liep ook vlak langs een drukke weg terug; als de pup het in zijn kop krijgt om die weg over te gaan gaat zij er alleen maar achteraan.
Ben dus ook echt in dubio of ik langs de ouders moet; ze wonen in de straat achter ons. Ben ik nou zo’n zeikerd en zie ik daarin 100 beren op de weg?
Nou is het bij ons goed gegaan, maar wat als er wat gebeurd met een hond, niet geheel ondenkbaar met een puberreu, zo’n meiske weet toch heel niet wat ze moet doen?
Wat zouden jullie in zo’n geval doen? Toch een babbeltje met de ouders of laten gaan?
#3347855
constance.blokzijl schreef:Van harte Koek!

Vanavond hadden we een ietwat hachelijke wandeling... een jongedame van wel 5 jaar die een 5 a 6 maanden oude labrador reu uitliet kwam ons vlak achterna, Lola is gewoon niet gezellig met andere honden en dit is een nog hele gezellige enthousiaste jonge hond, met dito meisje... meisje werd het parkje door gesleurd omdat de pup ons zag lopen met de honden en nou is Harry gelukkig een lekker sociale reu en kent hij deze reu ook. Maar ik vind het toch echt onverantwoord om zo’n meisje alleen te laten lopen; ze liep ook vlak langs een drukke weg terug; als de pup het in zijn kop krijgt om die weg over te gaan gaat zij er alleen maar achteraan.
Ben dus ook echt in dubio of ik langs de ouders moet; ze wonen in de straat achter ons. Ben ik nou zo’n zeikerd en zie ik daarin 100 beren op de weg?
Nou is het bij ons goed gegaan, maar wat als er wat gebeurd met een hond, niet geheel ondenkbaar met een puberreu, zo’n meiske weet toch heel niet wat ze moet doen?
Wat zouden jullie in zo’n geval doen? Toch een babbeltje met de ouders of laten gaan?
Ik vind het ook niets, zo’n jong kind met een pup.... Maar ja, als je bij de ouders langs gaat, heb je de kans dat ze zeggen: waar bemoei je je mee??? Ik weet niet of je ze ‘kent’.... je zou een poging kunnen wagen en afhankelijk van hun reactie, weet je genoeg.....
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3347861
constance.blokzijl schreef:Van harte Koek!

Vanavond hadden we een ietwat hachelijke wandeling... een jongedame van wel 5 jaar die een 5 a 6 maanden oude labrador reu uitliet kwam ons vlak achterna, Lola is gewoon niet gezellig met andere honden en dit is een nog hele gezellige enthousiaste jonge hond, met dito meisje... meisje werd het parkje door gesleurd omdat de pup ons zag lopen met de honden en nou is Harry gelukkig een lekker sociale reu en kent hij deze reu ook. Maar ik vind het toch echt onverantwoord om zo’n meisje alleen te laten lopen; ze liep ook vlak langs een drukke weg terug; als de pup het in zijn kop krijgt om die weg over te gaan gaat zij er alleen maar achteraan.
Ben dus ook echt in dubio of ik langs de ouders moet; ze wonen in de straat achter ons. Ben ik nou zo’n zeikerd en zie ik daarin 100 beren op de weg?
Nou is het bij ons goed gegaan, maar wat als er wat gebeurd met een hond, niet geheel ondenkbaar met een puberreu, zo’n meiske weet toch heel niet wat ze moet doen?
Wat zouden jullie in zo’n geval doen? Toch een babbeltje met de ouders of laten gaan?
Ik
Vind je geen zeikerd. Mijn zonen lopen pas sinds twee jaar met onze oude hond, “een kort poepplasrondje” zij zijn bijna 15 en 18. De hond luistert ook perfect, vooral naar de jongste :bigarmhug:
Zij kunnen wel gevaar zien, zo’n meiske van 5 jaar echt nog niet!
Door eelke
#3347893
Kim_S schreef:Meneer_S en dochterlief zijn samen naar Guns 'n Roses in Nijmegen. Zo leuk, dochterlief haar eerste concert, en dan samen met haar allerliefste papa :smitten:
Toooof! Ik was er met mijn moeder :-) Ik heb dezelfde muzikale opvoeding (tsja ze gaan ook al even mee hé).

Het is maar een drukke week. Afgelopen weekend dus een weekend weg met vrienden, woensdag Guns n Roses, morgen nog een dag Rock Werchter. Ik vergeet bijna dat ik nog geen vakantie heb. Mede doordat ik gisteren op mijn werk een borrel voor cliënten organiseerde. Het voelt nogal als lang leve de lol. Het kan niet op zo.
Ach, volgende week nog een week echt werken en dan wel vakantie.

Gefeliciteerd Koekje en koekjes!
#3347951
Gefeliciteerd Koekje!!

Ik kijk ook altijd met samengeknepen billen naar jonge kinderen die een hond uitlaten (of andersom..). Er iets van zeggen heeft waarschijnlijk weinig zin, want de ouders vinden blijkbaar dat het kan of moet kunnen, anders stuurden ze hun kind toch niet met de hond op stap :-\


Bella is weer naar fysio geweest. Het ging behoorlijk goed :) Ik ben zo trots op mijn dappere dodo :-*

Om spieren te kweken mag ze nu gaan zwemmen onder begeleiding van een therapeut. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Als ze haar angst een beetje los kan laten kan het heel ontspannend voor haar zijn denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door