Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3347549
Vandaag afspraak gehad met revalidatie arts en instrumenten maker. Helaas wordt het toch weer tijd voor een aanvulling op mijn hulpmiddelen, ik krijg een corset aangemeten. Aan de ene kant slikken, maar als het mij helpt om te kunnen blijven functioneren dan moet het maar.

Verder was het tijd voor een nieuwe kniebrace en polssplint, dus ook hier zijn de maten weer voor opgemeten.
Die eigen bijdrage is wel vol voor dit jaar zo.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3347551
Kaio schreef:Ok , mooi weer dus blote voeten, newfies dus geen wandeling mogelijk. Dus clickeren op blote voeten met 2 newfies....de rest mogen jullie invullen ::) ::) ::)
Ik gok zomaar dat je nu mooi gekleurde voeten hebt :biggrin2:
#3347554
Charlie Angel schreef:Vandaag afspraak gehad met revalidatie arts en instrumenten maker. Helaas wordt het toch weer tijd voor een aanvulling op mijn hulpmiddelen, ik krijg een corset aangemeten. Aan de ene kant slikken, maar als het mij helpt om te kunnen blijven functioneren dan moet het maar.

Verder was het tijd voor een nieuwe kniebrace en polssplint, dus ook hier zijn de maten weer voor opgemeten.
Die eigen bijdrage is wel vol voor dit jaar zo. Afbeelding
:bigarmhug: .....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3347564
Vanaf de 60e minuut japan - België gekeken. België stond toen 2-0 achter. Komen terug tot 2-2, denk je verlenging. Schieten de Belgen in de slotseconden de 3 - 2 binnen waarna de scheidsrechter fluit voor het einde :D
Door hannabelgje
#3347565
dinky89 schreef:Vanaf de 60e minuut japan - België gekeken. België stond toen 2-0 achter. Komen terug tot 2-2, denk je verlenging. Schieten de Belgen in de slotseconden de 3 - 2 binnen waarna de scheidsrechter fluit voor het einde :D
Pffff ik had het niet meer. Zo spannend!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3347578
Charlie Angel schreef:Vandaag afspraak gehad met revalidatie arts en instrumenten maker. Helaas wordt het toch weer tijd voor een aanvulling op mijn hulpmiddelen, ik krijg een corset aangemeten. Aan de ene kant slikken, maar als het mij helpt om te kunnen blijven functioneren dan moet het maar.

Verder was het tijd voor een nieuwe kniebrace en polssplint, dus ook hier zijn de maten weer voor opgemeten.
Die eigen bijdrage is wel vol voor dit jaar zo. Afbeelding

Zeker niet met van die hippe strikjes :P :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3347612
Charlie Angel schreef:Haha nope. Vroeg of ze hem in hippe kleuren hadden. Ja zegt hij, huidskleur en zwart. Afbeelding

Dus jj hebt een hippe zwarte genomen :biggrin2:

Dan maar wel hopen dat je er flink profijt van gaat hebben. :)
#3347722
Kaio schreef::-X inderdaad
Overigens gaat het met Fozzy weer veel beter. Maar jeetje wat was ik ( trouwens ml ook) vrijdag toch bang.
Zijn elleboog bleek niks te zijn, die had ie wrslijk gewoon helemaal verkrampt van de pijn..
Nu langzaam zijn eten weer opvoeren. Hij is erg mager, zonder die vacht zou de dierenbescherming op de stoep staan vrees ik. Hij heeft een taille waar ik heel jaloers op ben ::)
Hoe gaat het nu? Is Fozzy weer helemaal goed te pas?

Leuk nieuw onderschrift!
#3347748
Kaio schreef:Ok , mooi weer dus blote voeten, newfies dus geen wandeling mogelijk. Dus clickeren op blote voeten met 2 newfies....de rest mogen jullie invullen ::) ::) ::)
Euh gokje; ik denk dat dit effect gelijk is aan blote voeten/slippers en een Harry...
Dus mooi blauw is niet lelijk?
Dat doet wel pijn overigens!
#3347752
Kim_S schreef:Meneer_S en dochterlief zijn samen naar Guns 'n Roses in Nijmegen. Zo leuk, dochterlief haar eerste concert, en dan samen met haar allerliefste papa :smitten:
Ahhh wat leuk, hoop dat ze een super avond heeft!!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3347759
Kim_S schreef:Meneer_S en dochterlief zijn samen naar Guns 'n Roses in Nijmegen. Zo leuk, dochterlief haar eerste concert, en dan samen met haar allerliefste papa :smitten:
Zo die wordt muzikaal goed opgevoed :-)
Gaaf om dat als 1e concert mee te maken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door