Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3354031
Ik had een wtf momentje vanmorgen; ik heb met Harry gewandeld en wil het bruggetje over om terug te lopen naar huis, een van de buren komt er net aan dus ik wacht even. Ik vind het verschrikkelijk om op een smalle brug mensen met honden te passeren, je zit te dicht op elkaar, vind ik niet prettig. Dus Harry ziet de andere hond begint te jammeren en te piepen. (Doet hij anders nooit ) oh zegt de buurvrouw ze is loops, hij is een jongetje toch? Euhm ja maar niet gecastreerd hoor. Oh dan loop ik gauw door! En 5 meter achter me klikt ze haar hond los.....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3354069
Langzaam maar zeker begin ik weer in mijn ritme te komen. Voor het eerst weer eens op tijd in het Helderse begonnen (06:30) en het voelde goed.
Vanmiddag natuurlijk wel weer geslapen, want het lijf heeft nog niet genoeg reserve om het een hele dag vol te houden, maar het begin is er!

Met een beetje geluk eind oktober weer volledig aan het werk!
Door hannabelgje
#3354070
Ronald schreef:Langzaam maar zeker begin ik weer in mijn ritme te komen. Voor het eerst weer eens op tijd in het Helderse begonnen (06:30) en het voelde goed.
Vanmiddag natuurlijk wel weer geslapen, want het lijf heeft nog niet genoeg reserve om het een hele dag vol te houden, maar het begin is er!

Met een beetje geluk eind oktober weer volledig aan het werk!
Klinkt goed!!

Vanavond alweer les 4 detectie met Zoë. Ik heb er super veel zin in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
#3354075
Ronald schreef:Langzaam maar zeker begin ik weer in mijn ritme te komen. Voor het eerst weer eens op tijd in het Helderse begonnen (06:30) en het voelde goed.
Vanmiddag natuurlijk wel weer geslapen, want het lijf heeft nog niet genoeg reserve om het een hele dag vol te houden, maar het begin is er!

Met een beetje geluk eind oktober weer volledig aan het werk!

Fijn Ronald!

Ik heb mijn tweede werkdag erop zitten. Nog redelijk relaxed omdat ik nog geen inlogcodes heb, maar wel leuk en best uitdaging. Haha, ik kan niet zelf achter de knoppen zitten dus extra ‘go with the flow’ training :biggrin2: :biggrin2:
#3354088
pearlsofpassion schreef::o
En wat gebeurde er toen?
Die andere hond was toch niet klaar om gedekt te worden, mag ik hopen?
Haha, ik heb en spelletje met Harry om me snel uit hachelijke situaties te redden. Hij is te sterk om zo mee te nemen en gelukkig ben ik heeeeeel leuk. Dus ik heb het spelletje ingezet om me heel snel uit te voeten te maken, en ik heb maar niet achterom gekeken!
#3354103
Ronald schreef:Langzaam maar zeker begin ik weer in mijn ritme te komen. Voor het eerst weer eens op tijd in het Helderse begonnen (06:30) en het voelde goed.
Vanmiddag natuurlijk wel weer geslapen, want het lijf heeft nog niet genoeg reserve om het een hele dag vol te houden, maar het begin is er!

Met een beetje geluk eind oktober weer volledig aan het werk!
Wat fijn Ronald! Wat moet dat al een goed gevoel geven. Blijf jezelf goed in acht nemen. AfbeeldingAfbeelding
Door - pien -
#3354411
-Annemarie- schreef:Terug van vakantie, heerlijk gewandeld in Frankrijk. :)

Natuurlijk veel gemist hier, maar nog niet alles gelezen. Dus voor iedereen die het kan gebruiken: :bigarmhug:
Daar heb ik mooie en leuke foto's van gezien :) Leuke schoenen :D
Door hannabelgje
#3356790
Bii Remco een gedroogd snackpakket besteld voor de Zoë. Ze is er erg blij mee en lust tot nu toe alles. Bij de oren met vacht keek ze wel wat bedenkelijk, maar ze heeft ze toch maar opgegeten. Dierendag is gewoon een paar dagen later dit jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3356818
Met een Harry Potter weekend bezig in de bioscoop. Gisteren film 1 en 2. Deze middag en avond 3, 4 en 5. Morgenmiddag/avond komen nog de laatste 3 maar dan haak ik af. Nichtje van 16 is zielsgelukkig. Ik hoop dat haar papa nog ff morgen voor zijn rekening neemt. Kan ze toch alles zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door koekje
#3357768
Ik ben een trotse poezenmoeder!
Ruim een uur geleden kwam meneer binnengestormd, dat hij een kat nodig had. Hij bleek een muis in zijn hok te hebben. Hij plukte Sien van de bank en nam haar mee onder de arm. Ik ging net eens kijken en ze zat heel geconcentreerd daar naar onder de bank te kijken.
Toen hij haar daar had gezet, was ze eerst "Purr, ben ik eindelijk eens hier" en toen was het -snifsnif- ik ruik iets!
Sien is nogal een rond tafelmodel met versleten pootjes en ligt graag languit op de bank. Of in bed. En is al 12 jaar.
Maar toch heeft er al die tijd ergens instinct in gezeten en is dat helemaal aan gegaan.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358348
koekje schreef:Ik ben een trotse poezenmoeder!
Ruim een uur geleden kwam meneer binnengestormd, dat hij een kat nodig had. Hij bleek een muis in zijn hok te hebben. Hij plukte Sien van de bank en nam haar mee onder de arm. Ik ging net eens kijken en ze zat heel geconcentreerd daar naar onder de bank te kijken.
Toen hij haar daar had gezet, was ze eerst "Purr, ben ik eindelijk eens hier" en toen was het -snifsnif- ik ruik iets!
Sien is nogal een rond tafelmodel met versleten pootjes en ligt graag languit op de bank. Of in bed. En is al 12 jaar.
Maar toch heeft er al die tijd ergens instinct in gezeten en is dat helemaal aan gegaan.
;D ;D ;D

Is 't nog wat geworden?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358350
Ik heb de Facebook stekker eruit getrokken. :biggrin2:
Vond er geen bal meer aan, zag te vaak dingen die ik eigenlijk liever niet gezien had. En te weinig echt leuke berichten. Die waren er wel hoor, maar dat weegt niet op tegen alle andere meuk die daar langskomt.

Ik ga verder op Instagram, en dan vooral met kookdingetjes en het barefoot gebeuren. Vind ik een stuk leuker! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door