Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3361772
pearlsofpassion schreef::) Volgens het filmpje dat Lizzy onlangs postte kan je dat met wasmiddel ( voor kleding dus) oplossen.
Bedankt voor de tip!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3361929
Mezelf verwend met een bezoekje aan de barbier. Haartjes geknipt, baardoerwoud gesnoeid, lekker hot towels, goede koffie en nog leuke gasten ook.

Voor herhaling vatbaar!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3361949
soms 'moeten' er dingen op, maar ik houd niet van avocado.... Tot er twee neusjes komen kijken wat ik eet.. Allebei een stukje gegeven, en de avocado is zo op :biggrin2: Alhoewel.... Ik heb de stukjes maar zelf opgeraapt en bij het GFT gegooid.... ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3363177
Kleren voor de kinders besteld. Want die hadden ze nog niet ::)
Maar het is weer enorm cute: witte longsleeve met zwarte appels (smafolk), groene longsleeve met vossen en blauwe longsleeve met paddenstoelen (fraulein prusselise).
Gebruikersavatar
Door koekje
#3363178
Ik ging ook zeep etc bestellen. Is er 25% korting op alles van Weleda bij de online drogist. En toen zat er ineens extra badspul in mijn karretje. Ruik ik binnenkort ook weer eens lekker en heeft meneer weer mooi haar.
#3363209
koekje schreef:Ik ging ook zeep etc bestellen. Is er 25% korting op alles van Weleda bij de online drogist. En toen zat er ineens extra badspul in mijn karretje. Ruik ik binnenkort ook weer eens lekker en heeft meneer weer mooi haar.

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3363474
Vanmorgen naar het bos, heerlijk stil.. Ik ben niet goed in orde, maar de honden vonden het geweldig en ze kunnen er zo lekker hun gang gaan, niemand tegen gekomen dus ook niet hoeven roepen, erg fijn als je niet lekker bent.. Komt Snow ineens op me af, helemaal onder het bloed :| hij had het niet zo door, en toen ik door mijn knieën zakte om te kijken ging hij weg, boos dat ik geen snoepje gaf.. Toch weer geroepen, komt hij weer, echt niets te vinden maar zijn bek, poten en kraag zaten onder het bloed.
Jacy is ooit recht op een tak gelopen maar er was bij Snow gewoon niets te zien... Na een tijdje zie ik een witte plek op zijn tong, blonde idioot had op zijn tong gebeten :( ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door eelke
#3363492
Ah nou toch fijn dat je weet waar het vandaan kwam, anders blijf je je dat ook maar afvragen.

Ik stond met de auto te wachten tot ik af kon slaan, komt er een fietser aan, breekt zo zijn voorwiel af! Nou ja! Daar ben ik zelf op de fiets altijd bang voor maar ik hield me altijd voor dat dat toch niet gebeurd. Wel dus. Die man deed het heel behendig en sprong gewoon op zijn voeten, dus verder niks aan de hand. Da's ook wat.
Door Siberienne
#3363494
Wat fijn Kim!


Ik word helemaal tureluurs van alle formulieren die ik voor mijn nieuwe werk in moeten vullen. En echt he, voor elk ziekenhuis zijn de regeltjes weer net anders...

Ik heb nu geloof ik al 6 formulieren ingevuld, 20 kopieën gestuurd en dan niet te vergeten de onderhandeling in de mail over wel en niet in het contract etc etc
Zal blij zijn als ik straks aan het werk ben. Da’s rustiger ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door