Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3364913
Eef+doggies schreef:Eind oktober al en ben er nog wel even zoet mee.. ::)

Maar het gaat de goede kant op. Volgens de fysio ligt het herstel wel op schema, maar mijn arm kan nog niet omhoog, daar zit het muurvast. En inmiddels ben ik van de pijnstillers af, maar niet van de pijn :P Maar met pijnstillers kun je niet bewegen op geleide van de pijn natuurlijk.

Nooit geweten dat schouderproblemen zoveel beperkingen opleveren :o
Ik zal blij zijn als ik weer kan rijden (en sauzen :biggrin2:)!


Ik heb trouwens een tijd terug gekeken wat het kost om schilderwerk te laten doen, maar dat is schreeuwend duur. Voor buitenschilderwerk kwam je op 3500,- :o

Misschien is het voor binnen anders, maar je blijft met de rommel zitten, schuurstof en verfgeknoei van de schilders (plus vies toilet etc :P ).
Dan heb je een aardige smakker gemaakt zeg :o
Beterschap :bigarmhug:
Door hannabelgje
#3364914
Eef+doggies schreef:
Precies mijn gedachte ;D




Schouder uit de kom, bont en blauw en een hersenschudding.
Nooit geweten dat je van het laatste zo lang warrig bent ::) Het lijkt wel alsof ik nog steeds op halve hersenkracht functioneer.
Maar verder gaat het steeds beter, het ergste is achter de rug :)
Jeetje zeg! Beterschap!

Morgen begin ik weer met een week sappen. Omdat ik na het werk weinig tijd en zin heb om sapjes te maken, bedacht ik me dat ik ook alles in 1 keer voor heel de week kan maken en dan in de vriezer kan gooien. Ik heb nu alles t/m woensdag klaar. Ff pauze en iets eten en dan verder met donderdag t/m zaterdag. Veel werk nu maar het is super makkelijk voor de rest van de week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3364919
hannabelgje schreef:Jeetje zeg! Beterschap!

Morgen begin ik weer met een week sappen. Omdat ik na het werk weinig tijd en zin heb om sapjes te maken, bedacht ik me dat ik ook alles in 1 keer voor heel de week kan maken en dan in de vriezer kan gooien. Ik heb nu alles t/m woensdag klaar. Ff pauze en iets eten en dan verder met donderdag t/m zaterdag. Veel werk nu maar het is super makkelijk voor de rest van de week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dank je!

Sterkte met sappen en de voorbereidingen daarvoor :)
Het lijkt me idd beter te doen als je alles al klaar hebt staan.
Door Siberienne
#3364925
Goed hoor Hanna!
En jij nog weer beterschap Eef..

Ik ben ook met een strakke(re) weekplanning bezig, mijn werkweek wordt anders, ook 1 nacht van huis, toch wennen hoor.
Een nieuwe BUJO indeling gemaakt, een concept weekplanning en prompt vergeten vlees voor Shadow te halen zaterdag >:( ik ga goed.... :biggrin2:

Maar goed, de goede voornemens zijn er, al wel bijna de hele week salade tussen de middag gegeten, een van mijn goede voornemens ;) :)
#3365004
Volgende week vrijdag gaan we op wintersport in Oostenrijk. Omdat we redelijk vroeg gaan hebben we vaak ‘sneeuwstress’ ligt er wel genoeg, zijn de pistes niet erg groen nog, wanneer valt er weer wat sneeuw.
Dit jaar maken we ons wederom net als vorig jaar maar geen zorgen, en ben ik stiekem blij dat we er nog niet zijn! Vorig jaar viel er zoveel toen we er waren en hebben wij onze auto 3x uitgeschept na een spelletje ‘dude where’s my car’
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365052
constance.blokzijl schreef:Volgende week vrijdag gaan we op wintersport in Oostenrijk. Omdat we redelijk vroeg gaan hebben we vaak ‘sneeuwstress’ ligt er wel genoeg, zijn de pistes niet erg groen nog, wanneer valt er weer wat sneeuw.
Dit jaar maken we ons wederom net als vorig jaar maar geen zorgen, en ben ik stiekem blij dat we er nog niet zijn! Vorig jaar viel er zoveel toen we er waren en hebben wij onze auto 3x uitgeschept na een spelletje ‘dude where’s my car’
Oh, wat een heerlijk vooruitzicht! :) Alvast een fijne vakantie gewenst!




Ik ben zó hard aan (zon)licht toe. Zucht.
#3365171
-Annemarie- schreef:
Oh, wat een heerlijk vooruitzicht! :) Alvast een fijne vakantie gewenst!




Ik ben zó hard aan (zon)licht toe. Zucht.
Dan zat je vandaag een beetje goed! Tenminste ik heb veel zon gezien (vanachter de ramen dat dan wel)

En tja de vakantie. Volgende week vrijdag gaan we... Maar de situatie wordt steeds penibeler in Oostenrijk. Overal komen spontane lawines naar beneden ook op pistes. Ook een aantal in het skigebied waar wij naar toe gaan. Bomen die omvallen vanwege de vele sneeuw die op ze ligt, en heel veel wegen afgesloten vanwege het lawine gevaar.
En de vooruitzichten zijn dat het tot volgende week blijft sneeuwen....
Ik denk dat ik de voorwaardes er eens even bij ga zoeken..... die sneeuwzeker garantie heb ik niet nodig in elk geval. Maar spontane lawines ook op pistes vind ik verre van leuk.
#3365355
constance.blokzijl schreef:Dan zat je vandaag een beetje goed! Tenminste ik heb veel zon gezien (vanachter de ramen dat dan wel)

En tja de vakantie. Volgende week vrijdag gaan we... Maar de situatie wordt steeds penibeler in Oostenrijk. Overal komen spontane lawines naar beneden ook op pistes. Ook een aantal in het skigebied waar wij naar toe gaan. Bomen die omvallen vanwege de vele sneeuw die op ze ligt, en heel veel wegen afgesloten vanwege het lawine gevaar.
En de vooruitzichten zijn dat het tot volgende week blijft sneeuwen....
Ik denk dat ik de voorwaardes er eens even bij ga zoeken..... die sneeuwzeker garantie heb ik niet nodig in elk geval. Maar spontane lawines ook op pistes vind ik verre van leuk.
Hopelijk kan de vakantie doorgang vinden!
Door hannabelgje
#3365470
Vanmorgen tijdens de wandeling heeft Zoë een nest babywoelmuizen opgegraven. Ze waren nog helemaal bloot. Ik heb ze terug gelegd op hun bedje van gras en hun hol weer een bertje hersteld. Ik hoop dat mama woelmuis ze inmiddels verplaatst heeft naar een veiliger hol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3365475
Oh, wat schattig Hanna, jammer dat Zoë ze ook leuk vond...

Wij hoorden gisteren 'boem' tijdens het eten... Geschrokken kijken waar het vandaan kwam, Snow was ook geschrokken... Sukkel is van zijn bank gevallen... Daarna ging hij op het kleed verder met zijn rug schuren...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door eelke
#3365477
Ah arme babies!

Nou hier ook weer wat hoor. Joep is ergens van geschrokken ofzo. Vrijdagochtend denk ik. Sindsdien is hij soms in paniek. Gisteren kwam hij zelfs de trap op denderen omdat we boven waren, bibberend stond ie op de overloop.
Hoofdverdachte is nu de robotstofzuiger, misschien heeft die raar gedaan en daar heeft ie een tijdje geleden natuurlijk in vast gezeten.

Ik hoop het maar, want dat is op zich goed op te lossen, daar is nu de stekker uit, dus die doet nu niks meer. Anders hebben we toch een probleem, want hij moet toch af en toe wel alleen op het huis passen als wij werken enzo. Zucht. Het is ook altijd wat hé.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365483
constance.blokzijl schreef:Dan zat je vandaag een beetje goed! Tenminste ik heb veel zon gezien (vanachter de ramen dat dan wel)

En tja de vakantie. Volgende week vrijdag gaan we... Maar de situatie wordt steeds penibeler in Oostenrijk. Overal komen spontane lawines naar beneden ook op pistes. Ook een aantal in het skigebied waar wij naar toe gaan. Bomen die omvallen vanwege de vele sneeuw die op ze ligt, en heel veel wegen afgesloten vanwege het lawine gevaar.
En de vooruitzichten zijn dat het tot volgende week blijft sneeuwen....
Ik denk dat ik de voorwaardes er eens even bij ga zoeken..... die sneeuwzeker garantie heb ik niet nodig in elk geval. Maar spontane lawines ook op pistes vind ik verre van leuk.

Ja, woensdag was het mooi, als ik tijd had om even naar buiten te kijken. ;D Succes met de vakantieplannen. :-\
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365486
Wij willen graag zo'n plantending aan de muur. Maar zijn natuurlijk te gierig om er de volle mep voor te betalen. :biggrin2: Dus vanmiddag in het tuincentrum even gekeken hoe we dat aan gaan pakken. Moet kunnen lukken. ;) Alleen liggen nog niet alle materialen in de schappen, het is blijkbaar nog geen tuinweer. :P ;D


Afbeelding

Bron: https://skogluft.com/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door