Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3333811
Ik wilde morgen naar de Weerribben schaatsen, maar als ik nu al lees over de maatregelen en taferelen m.b.t. de hoeveelheid aanloop en auto's ga ik toch maar niet..... Maar eens hier in de buurt wat opzoeken!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3333858
Hier was het vanmiddag ook vele malen drukker dan gistermiddag :o Maar desondanks lekker paar rondjes geschaatst met mijn vriend :) Wel iets ander tempo dan de afgelopen twee dagen met mijn moeder ;D vandaag door het lagere tempo wel extra op mijn techniek kunnen letten :cool:
Maar even zien waar we morgen gaan schaatsen :biggrin2:
Siberienne schreef:Na een leuke maar intensieve week cursus thuis! Ikke blij hondjes blij :biggrin2: :) :)
Er gaat niets boven thuis :)
Door hannabelgje
#3333962
constance.blokzijl schreef:In het nieuwe huis op onze eigen bank.... wat heerlijk! En straks ook weer in ons eigen bed. Ik ben alleen alles kwijt....
Lekker hoor! Geniet ervan!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3333990
Zo, huis verbouwd en aan kant, de loge's kunnen komen! Pan soep staat op voor bij de lunch, enige wat ik nog hoef te doen is van een lekker zondags bad te gaan genieten voor de tijdelijke nieuwe bewoners arriveren!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334004
De loges zijn er en ze lijken al aardig op hun gemak. De ene zit bovenop de kooi te poetsen, de andere is op de standaard in de zon gaan zitten. En zo af en toe testen ze of Charlie antwoord geeft op hun gebabbel.

Charlie reageerde verbazingwekkend kalm. Het is een jaar of 11 geleden dat ie voor het laatst soortgenoten heeft gezien. Hij kwam heel dicht bij het gaas en ging lief naar ze fluiten. Als de loges wat gewend zijn maar eens kijken of ze elkaar los ook gezellig vinden.
#3334007
Fenixjuh schreef:Oh, wat lekker :)
Geniet van jullie nieuwe huis! En we zijn niet nieuwsgierig naar jullie huis hoor ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Als het een beetje klaar is komt dat wel goed... Nog niet alles is af helaas...
Door Too
#3334008
Klinkt als gezellige logés Kaela!

Keihard vitamientjes aangemaakt...met blote armen zitten stoven ( en een klein tukje ::) ) op het balkon, wat een verschil met de afgelopen dagen!
De dames hebben ook uitgebreid genoten van open deuren ,bankje, schoot en kussens in de zon
#3334022
Kaela schreef:De loges zijn er en ze lijken al aardig op hun gemak. De ene zit bovenop de kooi te poetsen, de andere is op de standaard in de zon gaan zitten. En zo af en toe testen ze of Charlie antwoord geeft op hun gebabbel.

Charlie reageerde verbazingwekkend kalm. Het is een jaar of 11 geleden dat ie voor het laatst soortgenoten heeft gezien. Hij kwam heel dicht bij het gaas en ging lief naar ze fluiten. Als de loges wat gewend zijn maar eens kijken of ze elkaar los ook gezellig vinden.
Foootooosss!!! :D
Door eelke
#3334041
Ik krimp nog steeds een beetje ineens als ik de houtkachel aanraak, of uit de auto stap, maar het is helemaal niet nodig! Niet statisch meer! En een luchtvochtigheid van 40% jippie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door