Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Zuzanna
#3319886
Fenixjuh schreef:Sterkte Hanna, hopelijk is je moeder goed uit de operatie gekomen.

Levensvraagje
Stel je voor dat je lekker met je hond en kind in kinderwagen aan het genieten bent in een klein natuurgebiedje/hondenpark. Komt er ineens een idioot mens met gemuilkorfde rothond langs, gaat gelukkig nog wel aan de kant zodat je tenminste met je kinderwagen op het pad kan lopen maar begint dan enorm te zeiken over je hond bijhouden ofzo.. Wat doe je?


Gewoon doorlopen terwijl je degene aan de telefoon vertelt hoe ze zo tegen je durven te praten, terwijl er een ander stom wijf, die net heel veel moeite deed om hond en pup voor je aan te lijnen, weigert aan de kant te gaan.. Jezus, kunnen die mensen niet gewoon stoppen met dat gezeik en je gewoon met rust laten, ze zien toch ook wel dat je niet met een kinderwagen door het gras kan...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Hypothetisch gevalletje neem ik aan? :biggrin2: *sarcasme uit*
Stug doorlopen, je niets van aan trekken en bedenken hoe blij je bent dat je zelf met minder ergernissen door het leven kan.
hannabelgje schreef:Operatie van mijn mama is goed verlopen. Heeft wel allemaal lang geduurd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gelukkig! Fijn dat alles goed verlopen is. Dat het lang duurt terwijl alles goed gaat, betekent dat er zorgvuldig gewerkt is. Langer in de spanning voor jullie, maar achteraf een fijn gevoel, toch?
Zuzanna schreef:Ik heb zondag een bult ontdekt bij Ziva's achterpoot. Op het polsgewricht zoals dat volgens mij heet (vlak bij de buik), een beetje naar de zijkant. Ik mag er gewoon aan komen en ze loopt niet te manken of zo. Pijn zal ze dus niet hebben eraan. Maar ik vertrouw het niet... geen idee hoe lang het er al zit, je ziet er niets van door al het haar
Het is in een dag tijd niet merkbaar groter of kleiner geworden maar er hoort gewoon geen bult te zitten daar. VL gaat vandaag op het werk overleggen of hij deze week even langs de da kan. Ik duim voor een uit de kluiten gewassen vetbult.
Vandaag goed nieuws gekregen. Ik had al het idee dat er vocht in de bult zat en dat klopte. De professionele gok van de da is dat het slijmbeurs slijm is, wat dus uit het gewricht afkomstig is. Daar gaan we niets aan doen. AB helpen er niet tegen want het is niet ontstoken. Zolang het niet groter wordt en Ziva er geen last of pijn van heeft, mag het blijven zitten. Anders terug komen en dan kijken we wat er gedaan kan worden. En nu mag ik van mezelf gaan googrlen of er meer van dit soort gevallen bekend zijn.

Edit: een legger is het dus, door te veel liggen op een harde ondergrond of te hard daar op neer ploffen, daar ben ik nog niet helemaal uit. Mijn vriend bevestigde ook dat de da dit had genoemd, van de te harde ondergrond. Ik voel me echt een broekie in het hebben van een hond, zoiets wat toch eigenlijk makkelijk te voorkomen is en dan gebeurt het toch. Maar ja, Ziva kan op een dik kleed, op de bank en kiest er zelf voor om op de harde ondergrond te gaan liggen. Toevallig zondag nog een kussen voor in haar hol gekocht en daar gaat ze de afgelopen paar dagen ook steeds meer op liggen. Hopelijk wordt het dan vanzelf minder. Wel uitkijken voor wondjes want daar is zo'n plek gevoelig voor.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320161
Vandaag voor het eerst in mijn leven St Maarten spullen gekocht. Vroeger woonde ik waar geen St. Maarten gelopen werd en waar we nu wonen hebben we altijd "wij zijn niet thuis" gedaan vanwege Oscar. Tenslotte is een woest blaffende grote hond geen gezellige uitnodiging voor zingende kindjes.
Nu maar hopen dat er iemand komt!
#3320166
Kaela schreef:Vandaag voor het eerst in mijn leven St Maarten spullen gekocht. Vroeger woonde ik waar geen St. Maarten gelopen werd en waar we nu wonen hebben we altijd "wij zijn niet thuis" gedaan vanwege Oscar. Tenslotte is een woest blaffende grote hond geen gezellige uitnodiging voor zingende kindjes.
Nu maar hopen dat er iemand komt!
Ik ook! :biggrin2:

Bij het vorige huis kwam nooit iemand, maar hier stonden ze met halloween voor de deur en ik had niets. Maar voor vanavond wel :D
Door Tanna
#3320181
Gezellig........
Ik was door de diepvrieszakjes en ging even naar het winkelcentrum. Hand in mijn jaszak, ik voelde plastic zakjes, mijn handschoenen.........en iets waar ik in kon knijpen, zacht en toch stevig en onwillekeurig kneep ik er een tijdje in, in het tempo van mijn passen. Ja, dat was dus een zakje met een zachte, maar toch stevige barfkeutel! Nog van gisteren ook, en mijn jas had de hele morgen over een stoel gehangen omdat we vanmorgen nat waren geregend. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320193
Eef+doggies schreef:Ik ook! :biggrin2:

Bij het vorige huis kwam nooit iemand, maar hier stonden ze met halloween voor de deur en ik had niets. Maar voor vanavond wel :D

Wij zijn bijna door onze snoep heen! Hebben al een stuk of 25 kinderen aan de deur gehad!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320195
fransbulletje schreef:55 kinderen en mijn snoep is op :o
Al jaren rond de 20-30 kinderen, volgend jaar meer inslaan
Wij hebben nog voor acht kinderen. Ze blijven maar komen, zo leuk! En de fanfare komt ook vlak langs, gezellig.
Door - pien -
#3320206
Twee kindertjes aan de deur met twee moeders. Meneer pien moest van mij naar de deur (we zaten expres in het donker) en ze wilden gelukkig wel mandarijntjes (goddank had ik die net gister gehaald want we hebben ook nooit snoep in huis). Daarna hebben we de bel uitgezet.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3320208
Eindscore: 1 pakje smarties over! Dus meer dan 50 kindjes aan de deur gehad.

Ik vond het leuk. Heel verschillende kindjes en groepjes. Ukkies die halverwege een liedje opeens verlegen werden, grotere kinderen die uit volle borst zingen, een meisje alleen met haar ouders dat al haast niet aan durfde te bellen, laat staan te zingen, maar die opfleurde toen ik zei dat ik haar lampion zo mooi gemaakt vond, een jongetje in een groepje dat mij schuin aankeek en 2 dingen pakte omdat zijn broertje in de buggy moest blijven zitten en hij hem ook iets wilde geven. En we kregen ook echt kindjes uit de hele wijk, van alle nationaliteiten die hier wonen.

Maar volgend jaar dus wel meer snoep kopen!
Door fransbulletje
#3320213
Hier ook hele verschillende groepjes.
Hugo gaat altijd mee naar de deur, snuffelt aan de lampionnen en neemt de aaien in ontvangst.
Dikke ruzie met Oliver die ook mee wil naar de deur maar beetje lomp is en eigenlijk bang van de lampionnen ;D
Het was dus iedere keer een strijd om op tijd in de hal te staan zonder dat de heren elkaar in de haren vlogen.
Ik ben blij dat het weer een jaartje duurt :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door