Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3319642
Eef+doggies schreef:Misschien is ie opgelucht dat ie het overtollige haar kwijt is :D

Dat is zeker ongezellig!
Ja misschien wel! Hij blijft ook aan de gang, vandaag al meerdere keren samen met speelgoedjes gespeeld en net kwam ie zo voor me zitten kijken, doet hij nooit! Ik denk dat ie dat filmpje van hier gekeken heeft.
Fenixjuh schreef:Ik baalde toen VL dat hier deed.. En dan wilde ik in het weekend lekker voor hem koken en dan kreeg ik een 'ik wil geen biefstuk of sla.. Heb je niet een simpele pasta?' >:(
Sterkte, niet leuk..

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ja een hele week hotel is ook een hele week hotel-eten dus ik denk ook wel dat ie ff geen friet wil in het weekend ;D voor nu komt het vast goed hoor, ik baal alleen van alle dingen die ik dan zelf moet doen (ik werk bv op dinsdag en donderdag tot 7 en dan staat normaal het eten voor me klaar, dan nog zelf koken is, pfff... ) onthouden dat de container buiten moet (en die door het donkere gangetje buiten zetten). En 1 dag is sowieso lastig want dan moet ik 's ochtends, ' s middags en 's savonds werken en moet ik dus een oplossing zoeken voor Joep.
koekje schreef:Vera is vandaag tot de ontdekking gekomen dat de juf, als alle kindjes weg zijn, NAAR HUIS gaat ipv op school woont ;D
Neee niet, doet ze dat ;D wauw, mooi hé, zulke ontdekkingen. Gaan jullie zo vol de sinterklaas tijd in?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3319653
Ja, ik denk dat er dit jaar ook iemand haar schoen mag zetten.
Vorig jaar snapte ze het concept Sinterklaas ook al wel en wist ze wat de bedoeling was, maar naarmate ze ouder wordt, gaat ze de dingen intenser beleven.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3319662
koekje schreef:Vera is vandaag tot de ontdekking gekomen dat de juf, als alle kindjes weg zijn, NAAR HUIS gaat ipv op school woont ;D
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Geweldig, hoe kinderen tegen de wereld aankijken en tot ontdekkingen komen.
Door Zuzanna
#3319682
Ik heb zondag een bult ontdekt bij Ziva's achterpoot. Op het polsgewricht zoals dat volgens mij heet (vlak bij de buik), een beetje naar de zijkant. Ik mag er gewoon aan komen en ze loopt niet te manken of zo. Pijn zal ze dus niet hebben eraan. Maar ik vertrouw het niet... geen idee hoe lang het er al zit, je ziet er niets van door al het haar
Het is in een dag tijd niet merkbaar groter of kleiner geworden maar er hoort gewoon geen bult te zitten daar. VL gaat vandaag op het werk overleggen of hij deze week even langs de da kan. Ik duim voor een uit de kluiten gewassen vetbult.
Door - pien -
#3319707
koekje schreef:Vera is vandaag tot de ontdekking gekomen dat de juf, als alle kindjes weg zijn, NAAR HUIS gaat ipv op school woont ;D
O ja :2funny: :2funny: :2funny:

Toen de oudste naar groep 1 mocht vroeg hij aan de juf van z'n peuterspeelzaalklasje 'en wat ga jij nou doen?' :biggrin2:
Door eelke
#3319729
Zuzanna schreef:Ik heb zondag een bult ontdekt bij Ziva's achterpoot. Op het polsgewricht zoals dat volgens mij heet (vlak bij de buik), een beetje naar de zijkant. Ik mag er gewoon aan komen en ze loopt niet te manken of zo. Pijn zal ze dus niet hebben eraan. Maar ik vertrouw het niet... geen idee hoe lang het er al zit, je ziet er niets van door al het haar
Het is in een dag tijd niet merkbaar groter of kleiner geworden maar er hoort gewoon geen bult te zitten daar. VL gaat vandaag op het werk overleggen of hij deze week even langs de da kan. Ik duim voor een uit de kluiten gewassen vetbult.
Ja dat zou mij ook niet helemaal lekker zitten. Is jullie dierenarts er savonds niet?

En ik kan me er geen voorstelling van maken, polsgewricht vlak bij de buik? Knie? Schouder? Elleboog?
Door Zuzanna
#3319739
eelke schreef:Ja dat zou mij ook niet helemaal lekker zitten. Is jullie dierenarts er savonds niet?

En ik kan me er geen voorstelling van maken, polsgewricht vlak bij de buik? Knie? Schouder? Elleboog?
Het is de elleboog, sorry. Ik was nog niet helemaal wakker vanochtend.
Onze eigen vestiging van de da houdt zich helaas aan kantooruren, met vrijdag als uitzondering dan zijn ze tot 7 uur open. Spoed kan natuurlijk altijd, eventueel bij een andere vestiging, maar daar valt dit niet onder voor mij. Maar ik heb ook weinig zin om te wachten tot vrijdag, zeker omdat ik niet weet hoe lang dit er al zit. Als mijn vriend niet even weg kan op het werk ga ik kijken bij andere vestigingen.
Door hannabelgje
#3319818
Vandaag een dagje vrij van mijn werk. Mijn moeder wordt geopereerd en ik houd dan vandaag mijn vader gezelschap. Zijn geen makkelijke dagen voor hem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Zuzanna
#3319821
hannabelgje schreef:Vandaag een dagje vrij van mijn werk. Mijn moeder wordt geopereerd en ik houd dan vandaag mijn vader gezelschap. Zijn geen makkelijke dagen voor hem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Sterkte! Hopelijk is het geen al te zware operatie?
#3319848
hannabelgje schreef:Vandaag een dagje vrij van mijn werk. Mijn moeder wordt geopereerd en ik houd dan vandaag mijn vader gezelschap. Zijn geen makkelijke dagen voor hem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Heel veel sterkte. :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3319865
Sterkte Hanna, hopelijk is je moeder goed uit de operatie gekomen.

Levensvraagje
Stel je voor dat je lekker met je hond en kind in kinderwagen aan het genieten bent in een klein natuurgebiedje/hondenpark. Komt er ineens een idioot mens met gemuilkorfde rothond langs, gaat gelukkig nog wel aan de kant zodat je tenminste met je kinderwagen op het pad kan lopen maar begint dan enorm te zeiken over je hond bijhouden ofzo.. Wat doe je?


Gewoon doorlopen terwijl je degene aan de telefoon vertelt hoe ze zo tegen je durven te praten, terwijl er een ander stom wijf, die net heel veel moeite deed om hond en pup voor je aan te lijnen, weigert aan de kant te gaan.. Jezus, kunnen die mensen niet gewoon stoppen met dat gezeik en je gewoon met rust laten, ze zien toch ook wel dat je niet met een kinderwagen door het gras kan...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door