Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3322689
Een poosje wat minder actief geweest, maar er is dan ook een hoop gebeurd. De zeeman vaart een ander schema en is nu week op week af weg en thuis. Dat houd dan weer in dat we eindelijk dingen kunnen gaan plannen (dat kon nooit met ongeveer 6 weken op, 4 dagen thuis, ongeveer 6 weken op en een periode af) en een van die dingen is dat we dan toch eindelijk gaan trouwen!!
13 april 2018, met miss Flowie als ringdraagster. Een hele leuke periode, deze tijd van voorbereidingen. De hele papierhandel en ondertrouw is geregeld, nu is het tijd voor de leuke dingen. :groupwave2:
Door - pien -
#3322691
*Gabriëlle* schreef:Biggles klaag: wandel ik rustig over het aanrecht, heeft dat stomme mens van mij water geknoeid, glij ik zo het aanrecht af >:( . Staat dat stomme mens mij nog uit te lachen ook.
En ze had mij ook nog een stom shirt aangetrokken. Het leven is zwaar >:( >:( .

Afbeelding

Biggles mens: :biggrin2:
Ooo arme Biggles ;D ;D ;D

@Els : wat fantastisch, trouwen, gefeliciteerd!


Gisteravond me helemaal de tranen gelachen om Soof! Wat een heerlijke film!
Dat kon ik wel even gebruiken na de sessie Emotional Freedom Techniques-therapie 's morgens.
Is iemand daar bekend mee?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3322706
koekje schreef:Gefeliciteerd!
Heb je al een jurk?
Ja, jurk, schoenen, cadeauverpakking voor onder de jurk en sieraden. En de zeeman is ook al klaar met zn pak en hebben en houwen erbij. :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3322708
Feli voor Els en de zeeman! :)

Ik heb heel hard gelachen om Biggles! :roflmao: :roflmao: :roflmao:


Ik heb een dagje vrij en nog niks gedaan! :o Heerlijk! :biggrin2:
Ohja, een pakje aangenomen aan de deur. Nu kan ik met de hond naar buiten. Nog even snel voor het weer donker is.
Had ik al eens gezegd dat ik die korte dagen verschrikkelijk vind? :P
#3322718
Wat een geweldige dingen Els! Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! :-* :-*
Heel veel plezier met alle voorpret ook. En wat heerlijk dat meneer nu zo regelmatig vaart, fijn wat vaker thuis ook.
Ik ben dolblij voor jullie. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door