Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334042
eelke schreef:Ik krimp nog steeds een beetje ineens als ik de houtkachel aanraak, of uit de auto stap, maar het is helemaal niet nodig! Niet statisch meer! En een luchtvochtigheid van 40% jippie!
En net als ik er dan aan begin te wennen is het Pats! Toch nog een schokje...

Ik zit te wachten op bericht of ik dag of vroege-avonddienst heb. Als ik dagdienst heb ga ik zo lopend naar het werk. Als het avonddienst wordt, ga ik de hardloopkleren voor het eerst in lange, lange tijd weer eens aantrekken. Dus in beide gevallen gezond sportief!

Het gaaies heeft vannacht geen kick gegeven en heerlijk geslapen. En eentje is al 2 keer netjes opgestapt, al vond ie het wel spannend. De ander nam gister nog geen geen voertjes aan en vanmorgen wel. Dus dat komt allemaal met een paar dagen goed.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3334044
Hahaha, denk ook al de hele tijd, ik mis iets bij bijv. Autodeur dichtdoen ;D
Hierbinnen 35% maar dan zonder trucjes :)

Nou goed bezig Kaela, wel lekker weer om te rennen.

Ik hoop dat ik niet ziek wordt moet af en toe hoesten en heb rare rugpijnen en ook kniepijn etc. En ben alleen thuis dus ziek worden mag niet, gaat gewoon niet gebeuren...zo..
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3334051
Vanmorgen erg moeten lachen. Door de regen vannacht ligt er een dun laagje water op het ijs wat zorgt voor komische taferelen. Een zwaan dacht 'water, dus zwemmen van de kant'. De zwaan glijd dus van de kant op zijn buik en maakt vervolgens zwembewegingen. Je zag hem ook duidelijk kijken 'er klopt hier iets niet, maar wat :???: '. Toen, liggend op de buik, wat eten van de kant, nog stukje 'zwemmen' oftewel glijdend op de buik op het ijs en daarna viel het kwartje 'ik kan hier gewoon staan' ;D
Door eelke
#3334194
Kaela schreef:Gister riep de eerste loge Otje al, vandaag volgde de tweede. Jeetje, die zijn rap! Dat wordt op onze woorden letten!
Haha, kun je ze vast ook iets leuks leren.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334196
eelke schreef:Haha, kun je ze vast ook iets leuks leren.
Ik zat aan iets fries te denken, maar wij spreken zelf geen fries, dus dan zou ik het expres steeds moeten gaan zeggen. Maar ik denk dat we ze per ongeluk al genoeg rottigheid gaan aanleren. Ik flap er met regelmaat het F woord uit :D
Door eelke
#3334198
Kaela schreef:Ik zat aan iets fries te denken, maar wij spreken zelf geen fries, dus dan zou ik het expres steeds moeten gaan zeggen. Maar ik denk dat we ze per ongeluk al genoeg rottigheid gaan aanleren. Ik flap er met regelmaat het F woord uit :D
Ik zou vooral vaak smeken of jouw meneer je niet wil slaan, kijken wat ze daar mee doen :D
Gebruikersavatar
Door pike
#3334210
Kaela schreef:Gister riep de eerste loge Otje al, vandaag volgde de tweede. Jeetje, die zijn rap! Dat wordt op onze woorden letten!
:D Dat laat mij denken aan een Grijze roodstaart die ik eens gekend heb, heel lang geleden, bij een vriendin thuis. Die mensen hadden ook een hondje, een terrier, genaamd Terry ::) . De papegaai zat in een kooi, die stond op de eerste verdieping, achter de deur. (begane grond was kroeg). Dus als de deur openstond, dan stond die kooi daar achter. Manshoog was dat ding. Dan riep die grijze: Terry!!!!! en dan racede Terry de trap op en de kamer in, papegaai was doodstil. Hondje keek links en rechts maar zag niemand en ging weer naar beneden. Hij was nog niet beneden of daar riep die grijze weer: Terry! En hup daar racede Terry weer naar boven. En dat kon zo een hele tijd doorgaan. Het was wel heel erg komisch. Die terrier bleef er in trappen. Achteraf bekeken was het waarschijnlijk niet zo goed voor Terry's gewrichtjes, telkens maar die trappen op en af racen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334227
pike schreef::D Dat laat mij denken aan een Grijze roodstaart die ik eens gekend heb, heel lang geleden, bij een vriendin thuis. Die mensen hadden ook een hondje, een terrier, genaamd Terry ::) . De papegaai zat in een kooi, die stond op de eerste verdieping, achter de deur. (begane grond was kroeg). Dus als de deur openstond, dan stond die kooi daar achter. Manshoog was dat ding. Dan riep die grijze: Terry!!!!! en dan racede Terry de trap op en de kamer in, papegaai was doodstil. Hondje keek links en rechts maar zag niemand en ging weer naar beneden. Hij was nog niet beneden of daar riep die grijze weer: Terry! En hup daar racede Terry weer naar boven. En dat kon zo een hele tijd doorgaan. Het was wel heel erg komisch. Die terrier bleef er in trappen. Achteraf bekeken was het waarschijnlijk niet zo goed voor Terry's gewrichtjes, telkens maar die trappen op en af racen.
Hahahaha, dat was precies wat hier laatst gebeurde toen Hylos hier met Xavi was! Xavi snapte er helemaal niets van ;D

Misschien was het niet goed voor Terry's gewrichten, maar wat zal hij een gespierde billen hebben gehad ;)
Door Too
#3334246
Jakkes ! >:(

;D ;D

Je logés zijn trouwens hartstikke leuk!

Heb mezelf fijn uit de narrigheid geyogaat ( blij dat ik toch gegaan ben)
en heb helemaal zin in de stevig-doorpakken-met-bokszakken-en-fietsen-les van vanavond
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334288
Too schreef:Jakkes ! >:(

;D ;D

Je logés zijn trouwens hartstikke leuk!

Heb mezelf fijn uit de narrigheid geyogaat ( blij dat ik toch gegaan ben)
en heb helemaal zin in de stevig-doorpakken-met-bokszakken-en-fietsen-les van vanavond
Het was eigenlijk olifanten-net-niet-sex. Nou ja, mogen ze nog een keer, ze waren flink sportief met zijn allen!

Lekker gebokst en gefietst?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door