Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3365500
Naar de film Bohemian rhapsody geweest. Genoten! Mooie film, grappig, ontroerend alles ineen zeg maar.

Ik denk wel dat het nu met deze film voorlopig nog wel de nr 1 in de top2000 blijft ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3365506
-Annemarie- schreef:Wij willen graag zo'n plantending aan de muur. Maar zijn natuurlijk te gierig om er de volle mep voor te betalen. :biggrin2: Dus vanmiddag in het tuincentrum even gekeken hoe we dat aan gaan pakken. Moet kunnen lukken. ;) Alleen liggen nog niet alle materialen in de schappen, het is blijkbaar nog geen tuinweer. :P ;D

-foto-

Bron: https://skogluft.com/
Lijkt op mijn aardbeienflat!
Door eelke
#3365550
Joep reageert bijzonder zenuwachtig op de Henry stofzuiger, dus 'stofzuiger' is toch wel steeds meer verdacht. Gelukkig gisteren en vandaag niet zo'n paniek meer.

Ik heb in mijn hoofd dat ik NU een nieuw vloerkleed moet. Zucht. En nergens is te vinden wat ik het liefst zou willen. Nu wel een gezien bij Ikea. Eens kijken of ik meneer straks zo gek krijg.
Door src_esther
#3365575
eelke schreef:Joep reageert bijzonder zenuwachtig op de Henry stofzuiger, dus 'stofzuiger' is toch wel steeds meer verdacht. Gelukkig gisteren en vandaag niet zo'n paniek meer.

Ik heb in mijn hoofd dat ik NU een nieuw vloerkleed moet. Zucht. En nergens is te vinden wat ik het liefst zou willen. Nu wel een gezien bij Ikea. Eens kijken of ik meneer straks zo gek krijg.
Misschien vind je hier iets? https://www.carpetvista.nl/ Onze ervaring is dat het betrouwbaar is, we hebben een paar prachtig kleden, ook enkele oudere kleden die er al een ander leven op hebben zitten.
#3365995
Onze oudste jongens hebben mooie nieuwe bedden gekregen. En mooie dekbedden. Een vliegtuig voor Laurens en een mooie amerikaanse truck voor Vincent.
Laurens slaapt al een tijd in een 'groot' bed, dus een gewoon eenpersoonsbed, Vincent sliep tot nu nog in een babybedje.
Vincent natuurlijk super blij en trots, met zijn bed (mee in elkaar gezet vandaag) en met zijn vrachtwagen die erop staat. Tot op het moment dat het slapenstijd was. Toen paniekeerde die plots compleet. Dat hele plaatje had hij precies niet begrepen. Zielig hoor. :-\
Zijn papa is nu al een half uurtje bij hem want anders gaat hij weer keihard huilen.
Duimen dat het de volgende dagen beter gaat, en dat hij vannacht een beetje kan slapen.
#3365999
Dat wil hij ook niet. We hebben het er uiteraard uitgebreid over gehad op voorhand en nu vind hij dat wss alsof hij gestraft wordt, of hij niet groot is.
En 1 zijde eruit gaat ook niet. Tis zo'n spijlenbedje.
Als hij dat nu morgen liever terug wil, krijgt hij dat uiteraard. Dan proberen we binnen een paar maand opnieuw.

Meneer heeft hem daarstraks in slaap gekregen en hij is nog niet wakker geweest. Dus nog even afwachten wat dat zegt, maar voor nu slaapt hij.

Eerlijk gezegd hadden we dit absoluut niet verwacht. Wel dat hij zou uit bed komen en rondlopen ipv slapen. Of op Laurens zijn bed kruipen (ze staan in een L dus zijn hoofdeinde naast Laurens' voeteinde). Dat soort dingen wel. Maar dit dus niet.
#3366002
Vincent heeft verder de nacht doorgeslapen. Hij werd net wakker en zei meteen dat hij in het grote bed geslapen had. En ' mijn vrachtwagen!' (ale 'mij wawa' :P ) over zijn dekbedovertrek.
Hij zei het wel een beetje voorzichtig en onder de indruk, niet echt trots, maar toch wel blij.
Ale, kijken wat hij vanavond zegt he.
#3366011
koekje schreef:Oh, dan is tie wel over de grootste schrik heen :)
En ook snel hoor. Vera wordt over 2 maanden 5 en slaapt nog steeds niet door alleen in haar eigen bed.
Maar zij ligt ook alleen op de kamer dan? Onze jongens liggen wel samen, dat scheelt. Hij ligt ook al meer dan een jaar bij Laurens op de kamer. Enkel het bed is nu anders.
En ze slapen min of meer door. Ik vermoed dat we er gemiddeld 1 nacht op 3 nog 1 of 2 keer uit moeten. Als ze ziek zijn niet meegerekend want dan is het vaak meer.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3366019
Ja, haar bed staat op haar eigen kamer en de olijke tweeling slaapt de nacht nog bij mij. maar de deur staat wel open en nachtlampjes aan en licht op de overloop ook aan.
Door Siberienne
#3366776
Vanmorgen in de krant - en dan kriebelt het toch een beetje dat ik nog nooit achter een ‘echt’ heel team gestaan heb. Zulke mooie plaatjes - en let op het kopje ‘familie berichten’ :biggrin2:

*****zucht, hier zeikt het van de regen en is Spot zijn bed nog niet eens uit... we wonen in verkeerde land ******

45D5D74A-F3B9-419C-A1C6-6DD650F8E4D4.png
45D5D74A-F3B9-419C-A1C6-6DD650F8E4D4.png (3.25 MiB) 2264 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3367115
Siberienne schreef:Vanmorgen in de krant - en dan kriebelt het toch een beetje dat ik nog nooit achter een ‘echt’ heel team gestaan heb. Zulke mooie plaatjes - en let op het kopje ‘familie berichten’ :biggrin2:

*****zucht, hier zeikt het van de regen en is Spot zijn bed nog niet eens uit... we wonen in verkeerde land ******


45D5D74A-F3B9-419C-A1C6-6DD650F8E4D4.png
Bij de avondeditie was de 'familie' weg. ;D Ik snap dat je in het verkeerde land woont. :bigarmhug:




Vanmorgen heerlijk in een wit bos gewandeld, vanmiddag lekker gewerkt. Wat ben ik toch blij met mijn collega's. :) Dat wordt niet vaak genoeg gezegd.
Nu weekeind! *en een berg werk in het huishouden* :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door